17 Temmuz 2009 Cuma

Babalarımız Çok Zengin #1: Tatil Havası

Ya hani bize yetecek kadar takipçimiz, ağabeylerimiz, dostlarımız var. Yazmıyor olmamız da kimsenin umurunda değil elbet. Yazıyor olmamız eğlendiriyordur, okutturuyordur belki ama yazmayışımız da kimseyi hüzünlere sevketmiyordur. Onu diyorum işte. Yine de bir açıklama yapmak gerek.

Hepimizin babası çok zengin, tatilden tatile koşuyoruz. Avrupa'da dokunmadığımız hatun kalmadı. (Ruhlarına tabi ki) Avrupa'da sadece Benelux kaldı, orayı erken bitirirsek bir de Güney Amerika'nın kuzeyine seyahat edelim diyoruz.

Ya aslında ben diyorum Tayland'a falan gidelim, seks turizmi çok iyi orada ama Şaban ve Gürkan Güney Amerika'da ısrar ediyor. İsmail de tutturmuş Bulgaristan da Bulgaristan... Arıza mısın arkadaş?

Öyle yani. Ara sıra ben bağyan resimleri koyup, bir iki deneme yazıyorum. Şaban sosyolojik analizler yapıyor, Gürkan İllüstrasyonlar koyuyor, İsmail 'Niye Owen'a verildi ki 7 numara? Berbatov daha çok hakediyordu...' diye isyan ediyor ki siz çakmayasınız durumu.

Fotoğraf: Şaban
Su Altı Ekibi: Orange - Douglas
Diş Çekme Üstadı: İsmail

1 yorum:

Saban dedi ki...

Dayı, kalemimden Bulgaristan Günlükleri yakında başlıyor. İsmail'i de Berbatov'la beraber Varna sahillerinde gördüm, belirteyim buradan.