3 Temmuz 2009 Cuma

Red Devil Owen

Sevdiğim bazı oyuncular vardır. Onları başka formalarla görmek üzer beni, özellikle sevmediğim takımlarsa. Baros'u ve Kewell'ı Galatasaray formasıyla görünce üzülüyorum mesela. Iverson'ı Pistons formasına yakıştıramamıştım bir türlü. Mesela Michael Owen PL'e dönüşünde Newcastle forması çok dokunmamıştı bana ama Manchester United forması altında izlemek üzücü olacak. Gerrard çağrıda bulunsa da demek ki bir girişimde bulunmamışız. Owen bugün sağlık kontrolünü geçtikten sonra United'a imza atacak. Tevez'in gidişi sonrasında Benzema'yı da alamayınca kontratı elinde olan Owen'ı düşünmüş Ferguson. Üzüldüm be dayı...

Edit: Hah, bu kadar olur. FutbolSmart 2001 Kasım ayında oynanan Liverpool-Galatasaray maçını veriyor. Forvet; Owen-Heskey...

Fotoşop: Orange

7 yorum:

Sheed dedi ki...

feyyaz uçar?

Orange dedi ki...

tümer'i de ekle.

Sheed dedi ki...

tümer gibi değil, feyyaz gibi.. efendi adamdır, united bayrağı öptüremezsin..

Orange dedi ki...

tümer'in gidişi koymuştu dayım. size de hayırlı olsun.

Sheed dedi ki...

owen ancak larsson olur bu takımda.. ya berba kendini bulacak, ya da bu kadroyla olmayacak..

feyyaz ısrarımı sürdürüyorum..

forma turuncu mu?

Orange dedi ki...

çok büyük işler beklememek lazım zaten. en son ne zaman gol attığını hatırlamıyorum bile.

neden ısrar ettin anlamadım.

pembeye kaçmış biraz.

Sir Douglas McGiven dedi ki...

owen'a mı kaldık anuna koyim