4 Temmuz 2009 Cumartesi

Ben Bugün Bunu Gördüm

Muhidim Gaziosmanpaşa very interesting bir place. Sadece dün akşam, dört tane eksantrik olayla karşı karşıya kaldım ve iyiden iyiye bu ilçenin kıymetini bilmem gerektiğini düşünmeye başladım.

1- Balon satıcıları yeni taktik geliştirmiş. Çocuk arabalarını takip ediyorlar, "Abi balon?" diye sormak yerine, direk bebeğin eline tutuşturuveriyorlar balonu. O renkli balonları görünce şirazesini yitiren bebek, doğal olarak atlıyor. Satıcı da hemen arabayı ittiren ebeveyne yönelip "Abi/Abla 5 milyon?" diyerek pişkinliğin dibine vuruyor. Dün akşam bu taktiği uygulayan satıcılardan birine "Siktir" çeken bir adam gördüm.

2- Yaklaşık bir yaşındaki çocuğunu koltuk altı evrak çantası gibi taşıyan bir kadın gördüm. Görüntüyü hayal edebildiniz mi?

3- Sokak satıcılarından alacağı eşofman altını, o an giydiği eşofman altının üzerine giyerek deneyen 60'lı yaşlarında sarı saçlı iki kadın gördüm. Neyse, bu görüntüyü hayal etmeyin.

4- Mahallemizde 5-10 yaş arası en iyi futbol oynayan çocuğun bir kız olduğunu gördüm. Hatta Samsunsporlu Kasap Vural tipli bir erkek çocuğu, İlhan Mansız hareketiyle (yeminlen abartmıyorum) rakibini geçen kıza çift daldı. Asfaltta. Bildiğin çift yahu. Allahtan sağlam yürek varmış kızda, hemen ayağa kalktı, oyuna devam etti. Kız bildiğin Hagi, acayip bilek var. Aslında beni mutlu eden birşey bu. Tabi bu yeteneği Türk futboluna kazandırmak lazım, ama ne kızı ne de ailesini şahsen tanıyorum. Ne yapsak acaba?

4 yorum:

Bahadır dedi ki...

hemen bayan milli takımlar sorumlularına bir mail çakın :)

Sir Douglas McGiven dedi ki...

dayı menajeri falan da olursun düşünsene. ne para götürürsün lan. şaban fiker.

Saban dedi ki...

Şaban Tutumlu. Aziz Yıldırım beni Kadıköy'e sokmuyor filan.

Sheed dedi ki...

ne yapsak ki?

gürkan forma giydirsin fotoğrafı varsa..