7 Temmuz 2009 Salı

Imagine All The People Sharing All The Movies And Music Archive

Az önce Rusya'da yaşayan bir arkadaşımla konuştum.

Haberim yoktu Rusya'ya gittiğinden, MSN'de konuşurken söyledi. 'Eee anlat bakalım koç, Rusya nasıl?' dedim; 'İnternet bağlantısı süper oğlum!' dedi. 'Gay misin?' diye sordum çünkü 'Lan kızlar var ya of of' gibilerinden bir cevap vereceğini düşündüm.

Akabinde bu olayı Rusya'da sevgilisi olan ve Rusya'ya gitmek üzere valizlerini toplayan Orçun'la paylaştım. 'Hehehehe Gay miymiş?' gibi bir cevap bekliyordum ondan da ama; 'Valla Svetlana'ya bir film tavsiye ediyorum, yaşadıkları semtte paylaşım ağları var. Oradan bulup beş dakikada indiriyor.' dedi.

Adapazarı'nda böyle bir sistem hayal ettim, sonra kan-ter içerisinde uyandım. Rus kızları güzeldir.

O zaman herkese benden gelsin; 'Ra ra Rasputin, lover of the Russian Queen! There was a cat that really was gone!'

3 yorum:

Onur Tirkes dedi ki...

neresinde yaşıyomuş bu insanlar Rusya'nın? senelerdir Rusya'ya gider gelirim daha internet bağlantısı "eh fena değil" diyebeleceğim bi yer bile olmadı...

Sir Douglas McGiven dedi ki...

moskova'da otradnoe miymiş öyle garip değişik adlı bir yermiş. gerçi ben olayın internet kısmına çok uzağım. ilginç geldi sadece, semtte bir network var'mış' olması.

Onur Tirkes dedi ki...

hersey Moskova`da zaten...