31 Temmuz 2009 Cuma

My Life According To Muse

Açık konuşayım, böyle mim falan gibi işler bana safsata gelir. O onu mimliyor, o gidiyor mim neyse onu yazıyor falan... Uğraşılacak iş değil benim için.

Tabi Cem mimleyince iş değişti, hem biraz da ilginç geldi, hem de uzun süredir bir şey yazmıyordum. Bu üçlüyü tamamlayınca sabah sabah yazma ihtiyacı da duydum.

Cem Beatles yapmamı istemiş ama o yapılmış. Orijinal olayım dedim, Muse üzerinden gittim. Onun yapıldığını görmedim şimdilik.

Neyse, uzatmıyorum. Bazı cevaplar mecburiyetten saçma sapan oldu. Ha illa ki benim birini mimlemem gerekiyorsa Kubilay insanı da Bob Dylan yapsın bari nıhahahaha.

Male or female?
Citizen Erased

Describe yourself:
Thoughts of a Dying Atheist

How do you feel:
Ashamed

Describe where you currently live:
In Your World

If you could go anywhere, where would you go:
Dead Star

Your favorite form of transportation:
Escape

Your best friend is:
Butterflies & Hurricanes

What's the weather like:
Supermassive Black Hole

Favorite time of day:
Starlight

If your life was a TV show, what would it be called:
Sober

What is life to you:
Blackout

Your fear:
Megalomania

What is the best advice you have to give:
Plug In Baby

Thought for the Day:
Time Is Running Out

How I would like to die:
Apocalypse Please

My soul's present condition:
Hysteria

My motto:
Hate This & I'll Love You

3 yorum:

mark dedi ki...

bob dylan'ın şarkılarıyla roman yazarım ben doug efendi

Sir Douglas McGiven dedi ki...

yaz o zaman kubi efendi

Sheed dedi ki...

dayı, hoşuna gitti itiraf et.. ne zamandır okumuyorduk, fena mı oldu hem.. apocalypse please hahahah..

mimi momo mu.... oha.. mimi anlamadım ben zaten tam olarak onu diyecektim, gece gece diğer alternatif laplace transform iken hayvanlar gibi böyle bi şey yapmak istedim..

neyse sağol, duruşunu bozmuşsun benim için :)

hem bu işin arkasında "managerial abilities 401" için bitirme ödevi olabilecek bi çaba var, bilecik'te anlatırız..