2 Temmuz 2009 Perşembe

Hedo to Portland

İşte Hidayet'in basın toplantısından ilk fotoğraflar! desem inanan olur mu acaba? Hürriyet'te falan çıkarmış ne komik olurdu. 15 numaralı forma Larry Steele için emekli edilmiş Blazers'da. 5 numara da aslında Rudy'nin, hatta fotoğraf da Rudy'e ait ama ben Sixers'a gönderdim onu fantazi yaparak, 5 numara da Hidayet'e kaldı heh heh. Neyse efendim, Nate McMillan ile akşam yemeği yiyecekler ESPN'e göre. Ardından da Blazers organizasyonunu tanımak için Oregon'a gidecek ve Kevin Pritchard ile görüşecek. 5 yıl 50 milyon dolarlık bir kontrat alması bekleniyor Hidayet'in. Hidayet adına sevindim, güzel bir organizasyona ve genç bir takıma gidiyor ve Portland'ın bu kadar peşinden koşması sonrasında karşılığını alacaklarını düşünüyorum. Bol bol Portland maçı izleriz artık bu sene, bunun için ayrıca sevindim. Oğuz için daha da sevindim.

Fotoğraf: Steve Dipaola
Fotoşop: BMEİ

3 yorum:

Kaan Mert dedi ki...

Raptors'ta 5 yıl 60 md önermiş Hedo'ya. İşler kızıştı gibi. Bakalım ama Hedo hem para hem adam gibi bir takım istiyorsa Portland'dan iyisini bulamaz. Raptors'ta parasıyla rezil olacağına 50 alsın adam gibi oynasın. Neyine yetmez :D

Orange dedi ki...

haydaaa hakkaten;

However, in order for Toronto to clear enough money to sign Turkoglu to the five-year, $60 million deal, it would have to renounce the contracts of Shawn Marion, Anthony Parker, Carlos Delfino, Patrick O'Bryant and Quincy Douby. The team is leery of taking that path, having that same tactic backfire last season when it created room for the arrival of Jermaine O'Neal.

Beercholic dedi ki...

Bol bol Portland maçı izlemek demek bol bol heycanlı maç, aktif tribün demek aslında.. Bol bol Orlando maçından sıkılmış bünye için iyi gelebilir..