30 Temmuz 2009 Perşembe

Anderson Milli Oldu

Anderson Manchester United'a transfer olduğundan beri hazırlık maçları dahil gol atamamıştı. Bugünkü Audi Cup maçında Boca Juniors'a karşı siftahı yapmış. Henüz gölü göremedim ama güzel bi frikik golü olduğunu duydum. Bunca zamanın acısını anca güzel bi gol çıkarırdı zaten. Neyse Anderson'un bu laneti atması iyiye işaret. Çünkü her geçen maçta Anderson'un sanki hiç gol atamayacağına ciddi ciddi inanmaya başlamıştım ben. Zaten İngiltere'deki United taraftarları küçük çaplı şölenler düzenlemişler, bu golün şerefine. Diğer gol de yeni transfer Valencia'dan.

Kupanın final maçı yarın 21.45'te Ntv ve Ntvspor'da. Meşhur 99 Nou Camp'ın finalistleri Allianz Arena'da karşılaşacak. Çoşkun Sabah- Anılar...

Fotoğraf: Getty Images

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Gol atıp atmaması aslında çok da önemli değil, ortasahayı toparlıyor ya o yeter. Gerçekten hem defansta hem de hücumda çok iyi bu çocuk. Bu arada Riquelme çok kötüydü maçta, ben de ona üzüldüm.

SirEvo dedi ki...

Gol muhteşemdi.
Kaleci izledi, çatala çarpıp girdi top.
Onun dışında, şu Valencia harbi bomba bir adammış yav. C. Ronaldo gibi bir şey olursa şaşırmam :D

Sheed dedi ki...

anderson konusunda: gülüyoruz ağlanacak halimize.. modern anlamda bi orta saha olabilecek potansiyelde ama bunu kullanabileceği yönünde hiç ışık vermedi yıllardır..