18 Temmuz 2009 Cumartesi

Bu Maç Evde İzlenir OST #2: Red Hot Chili Peppers

Sevdiğimiz, bildiğimiz bir grup Red Hot Chili Peppers... Sevmeyeni de vardır illa ki ama bu listeyi yapıyorsak, onları göz ardı ediyoruz demektir bu.

Yine de Californication, Otherside, By The Way, hede hödö gibi güzel ama artık boku çıkmış şarkılarının aksine biraz daha arka planda kalmış ve kendimce sevdiğim şarkılarından koymaya çalıştım. Snow, Scar Tissue ve Road Trippin' istisnalar olarak listedeki yerlerini aldılar.

İyi dinlemeler;
  • Snow
  • Scar Tissue
  • Road Trippin'
  • Suck My Kiss
  • Transcending
  • Soul To Squeeze
  • Gong Li
  • I Could Have Lied
  • Mellowship Slinky In B Major
  • Subway To Venus
  • Purple Stain
  • Minor Thing
  • Don't Forget Me
  • Throw Away Your Television
  • This Is The Place

4 yorum:

Sheed dedi ki...

rarities olayları.. teraziye tıkladım..

"soul to squeeze" benim favori RHCP şarkımdır bu arada.. yükselenim ikizler :paint:

Adsız dedi ki...

under the bridge :S

Sir Douglas McGiven dedi ki...

"Yine de Californication, Otherside, By The Way, hede hödö gibi güzel ama artık boku çıkmış şarkılarının aksine biraz daha arka planda kalmış ve kendimce sevdiğim şarkılarından koymaya çalıştım."

kutay dedi ki...

cabron vardı mesela o da iyidir, ben severim..