22 Temmuz 2009 Çarşamba

Ayran İçtik Ayrı Mı Düştük Dayı?

Oooo naber dayı? İyi benden de, uğraşıp duruyoruz işte... Uzun zaman oldu lan, açtık arayı, farkındayım. Ya işte ben de hafta sonu bi kaçamak yaptım. Doğuş yazmış zaten; gezdik, içtik, kırdık, döktük... Anca kendime geliyorum. Böyle arayı açınca ritmi bozuluyor insanın. Aklına binbir türlü şey geliyor ama yazmak gelmiyor içinden. Ha, bak bu arada Şaban ile iş arkadaşı da olduk. Hayırlı olsun ustaya tekrardan. Transfer de olmamış futbolda adam akıllı. Haftasonu bizim formalar çıkmış görücüye. Başta görünce şok oldum, çubuklu eyvallah klasiktir de diğerleri ne oluyor ulan dercesine. Gönlüm düz beyaz forma, alta siyah şorttan yanaydı ama beklediğim gibi çıkmadı. Sonra bugün bir daha baktığımda damalı forma da hoşuma gitti. Ama o pençe desenli formaya hala ısınamadım dayı... NBA'de güzel hamleler oldu yalnız; Anthony Parker, Marquis Daniels, Jamario Moon ve Matt Barnes peşinden koşulmayan ama kadrosunda olduğu takımlara üst düzey katkı vereceğini düşündüğüm ufak parçalardı. Parker ve Moon'u Cleveland kaptı. Celtics'in Daniels hamlesi bench için çok şık oldu. Orlando da Barnes'ı kattı kadrosuna. Barnes çok güzel katkı sağlar Orlando'ya. Kenardan gelip savunmasını da yapar, üçlükleri de çakar. Hidayet gider Orlando biter diyordum sık sık ama şöyle bir bakıyorum da; Nelson-Carter-Pietrus-Lewis-Howard beşi, kenardan Brandon Bass, Gortat, Barnes ve olası CJ Watson eklemesiyle kağıt üzerinde korkuttu beni. Doğu güçlendi dayı, buraya dikkat. Uzun süre sonra böyle bir giriş yapmış olayım, gerisini getiririz. Haydi, görüşürüz dayı, açmayasın arayı...

Fotoğraf: Jim Vecchi

2 yorum:

Sir Douglas McGiven dedi ki...

olum yurtdışından 15 tane misafirim var. anam ağladı herifleri gezdirip tozdurmaktan. mnkym zaten çat pat ingilizcemiz var, bir de bunların aksanlarını çözmeye uğraşıyorum. soktumun ispanyollarının, çinlilerinin, çeklerinin ingilizcesinden bi bok anlamıyorum. ama en kötüsü fransızlar. almanlar süper ama bunda kızın çok güzel olmasının etkisi de var. bi de litvanyalı kız var ki götünü öptürür adama.

hepimiz kardeşiz yeaaaaa. imagine all the people...

Sir Douglas McGiven dedi ki...

i rıun eicach thin meag