7 Temmuz 2009 Salı

Bir Paket Juliette Lewis Alacaktım Ama..?

Bugün herhalde; 'Hey, dostlar! Dün hani bahsetmiştim ya...' diye cümleler kurarak yazılarıma giriş yapacağım bir gün. Öyle esti birden, ilahi bir ses olabilir. O zaman kırmıyor ve devam ediyorum;

Dün bahsetmiştim hani şu Rock'n Coke "Sahne Üstü ve Önü" biletlerinden, alıntı yapmıştım. İşte bugün o linke tıkladığımda beklemediğim ama aslında beklediğim bir sonuç ile karşılaştım.

This is the fuckin' problem of mine!

Hayko'ya lafım yok, sahne performanslarındaki görüntüsünün aksine komik ve hoş sohbet bir insan bunun yanı sıra Linkin' Park taleplerinin fazla olmasına da kimsenin itiraz edeceğini sanmıyorum. Açık arttırmaların bitimine 2 gün var, rakamın 300'e kadar fırlayacağını düşünüyorum.

Duman da bir şekilde açıklanabilir. Artık suyu çıktı gibi sanki, herkesin bir şekilde tanışmışlığı ve dokanmışlığı olma ihtimali yüksek. Kaiser Chiefs'in de talepkâr ergenlerin ilgisini çekmemesiyle bir alakası olabilir tıpkı 2006'da Editors'a gösterilen ilgi gibi.

Fakat, bu Juliette Lewis ulan! Hadi, müziğini bilmezsin eyvallah derim de hani sinema konusunda boşboğazlık etme girişiminde olanların bile bilgili olduklarını iddia edebilecekleri argümanlar arasında vardır Natural Born Killers. Belki de From Dusk Till Down bir anlam ifade eder... Hadi ama, Husband and Wives, ne bileyim boktan bir Steve Martin komedisi olmasına rağmen; Mixed Nuts? Kalifornia?

Peki yakın zamana gidelim... The Way of the Gun, Starsky & Hutch?

Sorabileceğim o kadar çok soru olabilir ki... Kendisinden haz etmiyor olsam bile sırf gerek müzik, gerekse sinema sektöründe hayranı olduğum bir çok insanla yaptığı çalışmalar hakkında soru sorabilirim. Düz mantık, param yetmeyebilir belki Linkin' Park'a, Manga'ya, Hayko'ya (ki gerek yok, bu noktada şeklimi koyarım ve olaylar gelişir...) sırf Rock'n Coke'a gelen bir sanatçıyla tanışma fırsatı için 5.50 Lira...

Fiyatta çok büyük bir artış olacağını sanmıyorum... Juliette Lewis'in yerinde olsam kendi cebimden parası neyse verir, hatta 50 dolar da fazlasını verir aynanın önünde kendimle konuşurum.

Yapmayın etmeyin popüler kültür zebanileri... Rock'n Coke bile bunu haketmiyor. Kadının vaktinden çalmayın bari. Ha, bizim takipçilerimiz arasından Juliette Lewis ile ilgili olan ve Rock'n Coke'a iştirak edecek varsa bu fırsatı kaçırmasın derim. Sonra gelsin izlenimlerini, konuştuklarını yazsın, anlatsın. N'olur lan!

Edit: Gönül isterdi ki 5,50 liraya alınacaklar listesi yapayım ama hiç uğraşacak durumda değilim şu an.

5 yorum:

Sheed dedi ki...

duman'ın fiyatı patlar, juliette'inki orada kalır.. na buraya yazıyorum..

ablacım sen neden rock 'n coke'a geliyorsun ki bi de o var.. daha önce geldiğinde de radar live ile gelmişti galiba.. ama bu blogda o organizasyona laf çarpıtmıyoruz :eha:

Sir Douglas McGiven dedi ki...

organizasyona pek bulaşmak istemedim. rock'n coke geçen sene ara verdiğinde pek bir fiyasko yaşamıştı. yeniliklerden sonra nasıl olacağını görmek ve ona göre konuşmak lazım.

beklemedeyiz...

cem?

Sheed dedi ki...

"douglas mc given, espn insider.

sanırım artık tek soru işareti fiyata "the licks"in dahil olup olmadığı keh keh keh"

Sir Douglas McGiven dedi ki...

:juliette lewis bulup kıllısı istemek:

viva radar live

Papasito dedi ki...

yannız kaiser chiefs ile tanışmak isterdim bende hacı. blog olarak para toplayıp beni gönderebilirsiniz misal :)))