1 Temmuz 2009 Çarşamba

Şunu Da Alayım Ben İzninizle...

Bir transfer daha geldi Real Madrid'den. United'ın Valencia transferindeki yorumlarda Benzema'nın da geleceğini söylemişti Doğuş ama gittiği takım Real Madrid oldu. Transfer ücreti 35-40 milyon € arası. Bir taşta iki kuş; hem kaliteli bir forvet aldı Real hem de United'dan sökerek aldığı Ronaldo'dan sonra güzel bir takviye yapmalarını engelledi. Ama yuh artık. Zaten gıcık olmuştum Ronaldo ve Kaka transferleriyle, heriflerin durmaya niyetleri yok. Kalbim Barça ile atacak bu sezon, öncekinden daha fazla. O değil de, Raul ne olacak?

Fotoğraf: Ben Radford

3 yorum:

Svetlin dedi ki...

dayı ben demiştim united alıyor benzema'yı diye. dün okuduklarımda göre öyleydi hatta ama real madrid haldun üstünel tarzı bitirmiş olayı.

bugün ilk açıklandıktan sonra 1-2 saat falan transfer henüz kesinleşmedi diye bişey çıkmıtı hatta, o ara united gimiş devreye ama perez bırakmamış.

Sir Douglas McGiven dedi ki...

ismail ona bakarsan lyon'da kalacağı da açıklandı... neler oluyor serhat ya?

Beercholic dedi ki...

Raul kesinlikle ilk 11 i kaybetmez. Onu yedeğe çekemezler, çektirtmezler. O bu takımın Hakan Şükür'ü çünkü..