1 Eylül 2009 Salı

Yayın Dediğin Böyle Olur

Screenshot alamadım ne yazık ki, notebook için HP analog tv kartı alabilirsem o işi hallederim ama şimdilik ertelenmiş durumda. Gerçi masaüstümde duran PC'de de tv kartı var ama o yeni aklıma geldi, alıma gelir gelmez de format attıktan sonra kartı tanıtmadığımı hatırladım, cd nerde onu bile bilmiyorum, açsam da kağnı gibi çalışıyor zaten. Herneyse, görüntü geniş açı, 16:9 dediğimiz türden. Benim odadaki televizyonu gördünüz, onda bile cillop gibi görüntü var. LCD'de plazmada açıyı 16:9 ayarla gıcır gıcır izle. Sinema tadında resmen. Maç başladığından beri hayranlıkla izliyorum. Gerek renk ayarı, gerek görüntünün yansıması muazzam. Bu hafta verilen Real Madrid ve Valencia maçlarını izlemediğimden bilemiyorum ama şu görüntü kalitesi bu ligi sezon boyu izlettirir. Ben yine izleyecektim de şu olayla kaymağı koyduk üzerine. TRT'ye selam olsun!

Hiç yorum yok: