24 Eylül 2009 Perşembe

FM 2010

Ekim ayına yaklaştığımız şu günlerde, Football Manager 2010 için daha bir heyecanlanıyor oyunu dört gözle bekleyen fanatikleri. Ben de onlardan biriyim, negzel....

Oynanabilirlik ile ilgili Sigames'in kendi sitesinden duyurduğu değişiklikler, gönderdiği screenshot'lar ile ilgili bir yazıyı koymuştum daha önce bloga. Bu sefer de oyunun çıkış tarihi yaklaştıkça çıkan 3D oyun motoru videoları ile yine screenshot'lardan oluşturulup yapılmış bir video kolajını paylaşacağım.

3D video motoruna çoğu kişi tepki gösterdi, pek olumlu geri dönüş alamadığını düşünüyorum ki Sigames'in onlar da daha da geliştireceklerine dair bir açıklama getirmişlerdi 2010'da. Öyle de olduğu söyleniyor fakat 3D motorunu sevmiş biri olarak ben bir değişiklik göremedim oyunda açıkçası. Belki de videodan bir şey anlayamamışımdır, bilmiyorum...



Şurada bir değişiklik gören oldu mu yani şimdi? Maç yapıyor iki takım, ilginç pozisyonlar oluyor ama başka da bir şey yok...

Neyse, şu screenshot videosunu da koyayım da bir son vereyim artık yazıya. Şarkı da Creed'in sanırım, buram buram krisçiyın rak koküyür.

3 yorum:

Doğuş dedi ki...

abi biraz daha fifa'ya benzemiş 3D motoru. Geçen sene çok yapaydı açıkçası hani sanki langırt oyuncusu gibiydi elemanlar. en azından bana öyle geldi.

Major dedi ki...

bu daha iyi gibi. tribun, yedek kulübesi, golgelendirmeler falan. geçen sene ki berbattı yaa..

ben sonuna kadar 2d'ciyim yine. hayal etmek hoşuma gidiyor..

The Mechanic dedi ki...

Creed - What's this life for?