24 Eylül 2009 Perşembe

NBA 2009/10: Forma Değişimleri

NBA'de hava atışına 33 gün kalmışken ben de bir kaç değişimden bahsedeyim.

Dallas Mavericks, daha önce kulübün eski rengi olan yeşil ağırlıklı alternatif formasında renk değişimine giderek, şu andaki renk kombinasyonlarını kullandı.

Charlotte Bobcats, forma tasarımlarını tamamen değiştirdi. Şu formaya bakıp Orlando Magic forması geliyor aklıma...

Houston Rockets da yeni bir alternatif forma tasarıma gitmiş. İlk kez 6 Kasım'da Toyota Center'da Oklahoma City Thunder'a karşı giyecekler. Yine eskiye dönüş söz konusu, biraz modernize edilmiş sadece.

Gelelim Sixers'a... 7 gün boyunca resmi sitenin girişinde yeni formalar için geri sayım yaptılar. Görüntüde çaylak Holiday ve forması gölgelendirilmiş, meraklandıracaklar sözde. Ben sonunda ne olacağını biliyordum ama en azından formaların hepsini görürüm diye bekliyordum bir kaç gündür. Geri sayım bittiğinde, benim 11 Ağustos'ta koyduğum forma tasarımı çıktı. Bir iş yapacaksanız adam gibi yapın, medyaya sızdıysa da milleti kandırmayın. O linkteki forma için o gün de ağır konuşmuştum hala konuşurum. Beyazını da yukarıda Brand'in üzerinde görebilirsiniz. O biraz daha şık en azından ama çok basit be dayı bu formalar...

2 yorum:

Sir Douglas McGiven dedi ki...

NBA'e bir Gürkan Menteş şart!

Major dedi ki...

çizgili formalar da her takıma yakışıyor be. yao öncesi ve yaonun ilk sezonunda rockets'ın giydiği formalar çok güzeldi. onların çizgileri falan daha kalındı.

sixers formalarını ise beğenirdim ama iverson ile özdeşmişti onlar. olmamış yenileri.

bobcats sonunda adam gibi forma yapmış. o berbat turuncu neydi öyle. darısı thunder adlı takımın başına..