9 Eylül 2009 Çarşamba

Masturbative Black Hooooooooole!

Götik maztırbazyonu, kültür örezyönü, bileyır biç, toni bileyir ben bilmeyir beyim bileyir, day day day maa daaağling don udır a singıl vööööğğd...

Falan fişman, bana pek bir şey ifade etmiyor. Ediyor gerçi, ücübe geliyürler bana ama çok da s.kimde hani.

Çıksa bunlardan biri karşıma dese ki; 'Seni bilmem kime kurban edeceğiz.' - 'Olur ama benim külbastım daha güzel olur, ne yahnisi?' derim. Dese ki, 'Gıpraşma, verecem sana' - 'Ben uzanayım, sen işini bitir ve git...' derim. 'Al şu parayı ve kızımın peşini bırak delikanlı, ayrı dünyaların insanlarısınız siz...' falan dese önce parayı alır sonra da; ''Ulaaaaaaaan bunun nesi insaaaaaan?'' diye bağırırım hızla kaçarken.

Kardeşim, eyvallah herkesin tuttuğu kendinedir, eyvallah inanç özgürlüğü, eyvallah farklı renklerin dostça mücadelesi, eyvallah göte giren şemsiye ve havuza tersten dalan ördek, eyvallah culture shocks, eyvallah foot locker, eyvallah James Cameron, eyvallah Oscar'a doyamayan beyazlar, eyvallah hakedip de Oscar alamayan tüm zenci kardeşlerimiz, eyvallah Sabri Bey ve Sayın Mengüç ama göz var nizam var bi' git işine gözünü seveyim. Git, ne bileyim, yer altında yaşa, mezarlıkta yaşa, git babaannenin şeyinde yaşa... Çıkma insan önüne ya! Suratına E.T. boşalmış gibi, boşaldığı yerler beyazlamış da saçlar seyrelmiş gibi hey hey hey!

1 yorum:

Major dedi ki...

abi flulaştırıp koysaydın keşke tipi neyse bunu da görmüş olduk hay aq..