1 Eylül 2009 Salı

Basına Kızmak

Bazen yöneticilere de hak veriyorum...

Mesela Adnan Polat ve Haldun Üstünel'in transfer girişimlerini büyük bir heyecanla takip ettim yaz boyunca, harika da işlere imza attılar. Galatasaray'a belki de 'kağıt üstünde' gelen en iyi yabancıları transfer ettiler. Fakat ne oldu? Çıkan haberler şöyleydi;

Keita gece alemlerine düşkün.
Elano zırt pırt sakatlanır.
Yöneticiler kızgın; 'Niye bizim transferlerden önceden haberimiz olmuyor?'

vs. vs.

İlk iki suni başlık zaten medyanın Televole'lerden beri yaptığı iş ama son başlıkla ilgili söyleyeceklerim var...

Böyle bir haber çıkmıştı, hangi gazete hatırlamıyorum isim verip de yalan söylemeyeyim ama vardı bu haber. Haber verilmediyse de diğer yöneticilere bir bildikleri vardır herhalde, di mi? Demek ki basına yansıyınca bu tür işler hakikaden bazı şeyler daha zor oluyor ve önlem almaya teşvik ediyor insanları...

Fenerbahçe ve Galatasaray'ın Sercan muhabbeti de öyle oldu. Şurada 1 - 1,5 aydır Sercan aşağı Sercan yukarı gidiyorlar yahu... Galatasaray almıştı geçen gün hatta, öyle diyordu Fanatik. Fenerbahçe kanadı iki kere yalanladı daha önce bu transfer girişimini. Hadi tamam, desen ki Carlos'u, Kezman'ı da yalanlayıp almışlardı ama bir ayarı, bir üslubu var arkadaş. Bu ne böyle dakika başı Sercan?

Kendimi Aziz Yıldırım'ın yerine koyuyorum da, hakikaten Sercan'la ilgileniyor olsam ve her gün gazetelerde sallama, kulaktan dolma şeyler yazılıyor olsa ve bu transferi etkilese bir kaç kişiyi tokatlardım herhalde.

Hadi yine Aziz Yıldırım'ın yerinde olsam, hakikaten Sercan'la ilgilenmiyor olsam ve her gün bu adam Fenerbahçe'ye pazarlanıyor olsa yine bir kaç kişi tokatlardım...

Bugün Fanatik'te yine şöyle bir haber;

Medyaya kızdı Sercan'dan vazgeçti!

Bursaspor ile bonservis için yapılan görüşmelerin medyaya sızmasından rahatsız olan Fenerbahçe Başkanı'nın, transferden bu nedenle vazgeçtiği öğrenildi.


Ya tamam da sus işte, yapma yani. Bir de basına kızdı deme bari, parmakla hedef gösterir gibi. Kızmamışsa da kızsın, ben olsam bir kaç basını tokatlamıştım şimdiye kadar...

Hiç yorum yok: