10 Eylül 2009 Perşembe

Yine Olmadı

Aslında Türk Milli Takımı'nın bu tip ölüm kalım maçlarındaki performanslarını hesaba katarak 'Bu Sefer Olmadı' tarzı bi başlık da olabilirdi ama ben buna değinmeyeceğim. Benim bahsetmek istediğim şey farklı bişey.

Milli takımlar düzeyinde eleme maçları Çarşamba-Cumartesi düzenine ne zaman girdi bilmiyorum ama uzun zamandır bu şekilde yapılıyor ve ben kendimi bildim bileli bu iki maç üst üste kazandığımız bir hafta hatırlamıyorum. Oturup araştırmadım ne kadar zamandır bu böyle veya arada bunu başarabildiğimiz bi hafta var mı bilmiyorum ama yok sanıyorum. Ve yine başaramadığımız bişey ard arda iki büyük turnuvaya katılamamamız. En son 2000-2002 şeklinde bunu gerçekleştirdik galiba, ondan sonra bir varız bir yokuz. Bir dünya kupasını, bir büyük turnuvayı daha evimizden izleyeceğiz ne yazık ki.

fotoğraf: Reuters

4 yorum:

Sir Douglas McGiven dedi ki...

ulan ismail, katılsaydık nereden izleyecektin?

Svetlin dedi ki...

bilet almıştım olm afrika'ya gidecektim lan. satarım artık napıyım.

Sheed dedi ki...

2008 elemelerine kayıpsız başlamıştık hatırlarsan.. 4 maç 12 puandı sanırım..

kutay dedi ki...

2008'e giderken önce deplasmanda norvecı yendık, sonra döndük bosna'yı yendik..
tabi bu istisnalar var, yoksa genelde okyanusu geçip, derede boğulma olayları çokça mevcuttur..