9 Eylül 2009 Çarşamba

Kendimle Oynuyorum #5

Selam, naber?

* Cem; 'Muse'un albümü dinliyorum, aldığım duyumlar pek iyi değil.' gibilerinden bir şey dedi, başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Sen albümü bekle bekle bekle, git hakkında yazılar yaz, çıktığını farketme. O kadar da lamer bir adamım. (ayma bloğdi leymaaaa)

* Uprising'i zaten beğenmiştim, onun dışında ilk dinleyişti hoşuma giden bir de Resistance oldu. Şimdilik gerisi çerez niyetine dinlemelik gidiyor. Vasat bir albüm gibi duruyor, bakiciiiiiiiz.

* Babamın suratı hâlâ asık. Ok...

* Bugün kahvede batak oynuyoruz, bir yandan da Deva Dam'ların maçını seyrediyoruz. Biri geldi masaya; 'Hayırdır gençler? Bir sorun mu var?' dedi. 30'lu, 40'lı yaşlarda bi' adam. 'Aha, gider yapıyor adabazarlı... Kavga çıkacak.' dedim. Adama bakmıyoruz çünkü, hepimiz ilk defa görüyoruz herifi. 'Ne gibi?' dedik. 'İki saattir dikkat ediyorum da böyle bizi süzüyorsunuz, ne ayaksınız?' dedi. 'Abi, biz seni ilk defa görüyoruz ne kesmesi? Nerede oturuyordun ki sen?' dedik, 'Dalga mı geçiyorsunuz lan siz benimle?' dedi. Böyle uzadı mevzu, uzadı uzadı. Derken anladık ki herif televizyonun altındaki masada oturuyor, biz televizyona bakarken herif ona bakıyoruz sanıyor. Hayır televizyon yukarıda, masa aşağıda. Ona nasıl baktığımızı sandı onu daha çözemedim ama olay budur.

* Tabi bitmiyor Adabazarlı'nın gideri o kadar çabuk. 'Ne oynuyonuz la?' dedi, 'Batak oynuyoruz abi' dedik. 'Hele bi durayım da izleyeyim' dedi. Dikildi başımızda bizi izliyor, yorum yapıyor bi' de. 'Dürt onu, hah tamam. Elinde kesin sinek kaldı, sakla onu. Koz neydi?' falan diyor. Ulan bildiğin diken üstünde oyun oynuyoruz. Herkes rica minnet gülüyor falan... 'Hehehe ilahi abi, hehehehe' falan şeklinde. Tatsızlık çıkmasın modundayız, derken... Adamda telsiz varmış lan; 'Civuyik merkez merkez civuyik' diye bir ses çıktı. O zaman anladık herif polis çıktı.

* Çok afedersiniz, amına koyduğumun ibnesi olay çıkartacak yer arıyormuş. Biz gider yapalım, o da memura hakaretten içeri alsın. Samed olaya dair en güzel alıntıyı yaptı; 'En iyi polis ölü polistir...' İlle bunu dedirttiriyorlar adama, sonra ünlüleri alıp polis haftasına reklam yapsan ne olacak? Sempatik mi oluyorsunuz? Ayıp ya, durup dururken vukuat. Sen 22 sene kas, olaya karışma... Adam gelsin sana; 'Ne bagüüün? Ne bagüyüüün oooolum' diyip içeri atsın. Vay be...

* Ulan yaklaşık iki buçuk saattir çişim var, kalkmaya üşeniyorum. Sidik torbam patlayacak, bana mısın demiyorum. Başka şeyler diyorum ama söylersem ayıp olur.

* Eve geldim, kardeşim bilgisayarımda film izlemek istemişti... Merak ettim izledi mi izlemedi diye, izlememiş salak. O kadar da ağız yaptı izlemek için. Gerçi asıl olay o değil, suratına Türk Kahvesi sürmüş... 'O ne lan? Manyak...' dedim. Çok da şekerim he, 'Delim benim yaaaa, ehi' falan da derim istersem. Size ne lan? Deliler ya, ehi :) O değil de, soruma 'Ne var? Gayet normal bir şey. Yapılıyor bu...' şeklinde cevap verdi. Şimdi abi-kardeş ilişkileri üç ihtimalli. Ya gerizekalı moduna bağladı, ya biri kekledi ya da taşak geçiyordu benimle. Üstünde durmadım, 'Çılgın seni, ehe' dedikten sonra ceketi sırtıma astım ve yoluma gittim.

* Cem 'No Offside' Pekdoğru bir link yolladı bugün tatlıkızlar.com muydu neydi, (tatlı aşkımmış) nereden buluyor bu linkleri bilmiyorum ama acayip bir şey. İnsanlar zaaaa xD diye gülen tipleri konu olarak seçmişler onu tartışıyorlar. Bu tarzda gülen insanlar varmış., zaaa diye.. Zaaa ne lan? Kesin emo kültürün sevgi pıtırcığı, çocukların neşe kaynağı, şeker kızların tapılası yaratığı Sponge Bob'dan araktır diye düşündüm. Hatta Cem'e de öyle dedim, 'Zaaaaaa Skuiydvöğğğd' dermiş gibi sanki dedim. Yoksa, zaaaa ne ulan? Zaaa nedir yani? Zaaaaaa, mal mısınız nesiniz?

* Cuma günü iftarda Bolu, sahurda Ankara'da olmam gerekiyor. Bu nasıl bir programdır arkadaş? Beh be!

* Ulan Gençsubaylar + Batug tayfası, Adabazar'a gelecekseniz artık tam tarih verin de biz de bir şeyler ayarlayalım değil mi?

* Offf çişim vardı, şimdi bir de ölümüne karnım gurulduyor. Üşengeçliğimi kırmam gerekecek yoksa birazdan başka semptomlar da görmeye başlayıp akabinde de ölümün soğuk kollarına bırakacağım kendimi. Cesedimi bulan da üzeleceğine altıma sıçtığıma gülecek, en kötüsü ölüm de bu olur. Ölüyorsun, arkandan gülüyorlar. Hasta ruhlu insanlar! Pisliksiniz lan!

* 'Atmaktan çok attırmayı seviyorum.' diye bir laf var ya, hah işte o laf kullanım yerine göre çok komik olabiliyor. Bizim bir arkadaş var, o kullanınca çok gülüyorsun.

* 'Ulan bütün sene içiyorum, Ramazan'da içmeyince adam mı oluyorum?' diye bir laf var ya, ona katılmakla beraber dışarıya vurulmasına da ayar oluyorum. Sus da yalamaya devam et be bilader, neyin artizliğini yapıyorsun yani?

* O değil de bütün sene çay içiyorum, ramazan'da boku çıktı. Hergün en az 15 çay içiyorumdur. Umarım yararları vardır bünyeye, yoksa sıçtık.

* Exogenesis Part 3: Redemption da iyiymiş, şimdi farkettim. Ben yazarken dönüp duruyor tabi albüm.

* Sıkıldım yeter... İsmail, fotoğraf nasıl lan? Senin için koydum.

3 yorum:

Sheed dedi ki...

tatliaskim.com lütfen!

VişNeLi MaSaLım diye biri var, süper.. tanısan sen de seversin..

Major dedi ki...

interneti kullanan veletten sonra iyiymiş kahvedeki polis.

atmaktan çok attırmayı seviyorum lafına da hiç ö yönden bakmamıştım. fb-manisa maçından sonra blogumda yazarken başlığı "dikkatini çekerim atamadım attırdım" olarak yazan kafama sıçıyım.

bu seriyi mükemmel devam ediyor hocam.

kutay dedi ki...

dayı geçmiş olsun..
nerede polis varsa, oradan uzaklaşmak gerek, ama sivil olunca bılemıyor ınsan tabi kım polis kım guvenılır adam..
bu atmaktan çok attırmayı severım lafına bu polis özelinden de bakabılırz..
atmıyor, attırıyor içeri..