18 Eylül 2009 Cuma

Tark

Facebook magazinciliği yapayım dedim biraz da... Hele bu fotoğrafları görünce dayanamadım, vallahi direk bloga atlayıverdim.

Fotoğrafların sahibi arkadaşımın bir arkadaşı. Arkadaşım fotoğrafları layk edince bana da natifikeyşın olarak geldi tabi sağ freymde. Öyle olunca da gözüm kaydı, bir de ne göreyim? Arkadaşımın arkadaşı Amerika'ya gitmiş, bir de Nev York'ta Tarkan'ı görmüş. Halbusi kız da piledelpiya'da yaşıyor. Öyle de bir şans yani denk gelmiş falan.

Sonra gözüm Tark'ın meme uçlarına takıldı... Sebebi farklı ama, 'Bunu bloga koysam Anlıyorum ve Devam Etmek İstiyorum geyiğini biz de yaşar mıyız?' diye düşündüm. O bakımdan yani... Tabi öyle bir durum söz konusu olamaz, çünkü mevzu bahis olan kişi Tark'ın ta kendisi...

Bir rahatsızlık söz konusu olmayacağından emin olduğumda da koyuverdim fotoğrafları... Bir arkadaşım var Tark hastası, ona gösterdim fotoğrafları, o da meme uçlarına takıldı. Halbusi saçlar yakıyor arkadaş, e tabi orası macera dolu ımeeerika, nev york falan... Sıkıyorsa gel Adapazarı'na...

2 yorum:

ousvanbaaskay dedi ki...

tark'ın göğüsleri büyütme diye duyumlar aldım.. yannız burda açıklayamam.. bu da son mesajımdı zaten

ksp dedi ki...

Tarkan Mavi'nin "Burası istanbul" reklamlarında oynayacakmış, diyorlar.