30 Ağustos 2009 Pazar

TRT'de Bundesliga Keyfi

TRT'ye taktım ben arkadaş. Daha önce spiker ve yayın konularında da yazmıştım ama bugün yayın anlamında sıçışı daha da arttırmışlar. Konu aslında ekranın sağ üstünde bulunan skor barı. Önceden bahsettiğim gibi widescreen bir ekranda izlediğinizde tam olarak görebiliyorsunuz. Yukarıdaki resimde olduğu gibi, odamda bulunan böyle bir televizyonda izliyorsanız deplasman ekibinin önde mi yoksa geri de mi olduğunu ancak spiker söylediğinde ya da oyunu okuyabilirseniz kendi kendinize anlayabiliyorsunuz çünkü sadece evsahibi takımın skor hanesi ekrana yansıyor. Bunun TRT'den mi yoksa yayını aldıkları Sky Bundesliga'nın yayın teknolojisinden mi kaynaklanıyor bilemiyorum. Yalnız hadi onu geçtim, bir de üzerine Türk bayrağı koymuş TRT bugün. Tamam bugün 30 Ağustos olduğunu biliyorum, dünyadan koptum dediysem o kadar da değil. Ama o bayrağı sol üst köşeye alıp TRT3 logosunu sol alta almak bu kadar mı zor? Verecekseniz adam gibi verin, başka kanallar logolarını ekranda köşe kapmaca oynatıyor. TRT'nin logonun yeri konusunda bir prensibi varsa da yemişim öyle prensibi. Bir de yedikleri bokun farkındalar, altına kendileri skoru yazıyorlar, helal olsun.

1 yorum:

SirEvo dedi ki...

Vallaha bende ev sahibi takımın da skoru gözükmüyor.
Alta kendileri yazmışlar, anca öyle anlıyoruz. :D
Yayının orjinal halinden hiçbir şey anlaşılmıyor yani.