4 Eylül 2009 Cuma

Kendimle Oynuyorum #4

- Sıkıcı hayatım devam etmekte. Sınava çalışırız diye işi gücü bıraktık, sınava da adam akıllı çalışamadık. Sözel dersler tamam da muhasebe ile finansı dik koyup üstüne otururum gibi gözüküyor.

- Bak onu iyi dedin...

- En son açıköğretim sınavında 45 dakika içinde sınavı bitirmiştim, gözetmenin bakışını unutamıyorum. 3'ü sayısal, biri sözel olan dersi bu kadar sürede bitiren biri ya gelişmekte olan bir dahidir ya da sınavlara çalışmamıştır. Ben birinci şıkka ait olabilme ihtimalimi sevdim de o beni sevmedi...

- Rütbeni bilicin...

- Cumartesi - Pazar yapılacak sınavlar. Bu tür sınavlardan her eve dönüşümde ailece ritüelimiz vardır.

Annem der ki; 'Nasıl geçti sınav?'

Ben derim ki; 'Ne bileyim ya, yaptım bir şeyler işte'

Babam der ki; 'Adam daha ne yaptığını bilmiyor, iyi geçmesini mi umup da soruyorsun be kadın.'

Yılların kabzımalı babam, kendi mahsülünden de iyi anlıyor.

- Rıfkııııı! Hahahaha, girsin g.tünüze.

- The Simpsons'ın 4'ten 8. sezonuna kadar almıştım Kubi'den. Onları seyrediyorum artık, Family Guy uçtu. House'un yeni sezon başlasın ulan diye de artık sapır sapır sabırsızlanmaktayım.

- Cem Beceren, İsmail Güldüren, Döndü Arkadanverdi...

- Daha önce çeşitli zamanlarda bizzat Puff Daddy McGiven tarafından evden kovulmuşluğum var. Açıköğretim sınavları da Oğlanı Evden Kovma Sebepleri Koleksiyonuna ait güzide bir parça olabilir. Bir gece ansızın kapınızı çalabilirim.

- Bana hayatın anlamını yazabilir misin Abidin? Gmail hesabıma yolla ama, diğeri heklendi...

- Ulan herkes United'a garezini kusmak için Ronaldo'nun gitmesini bekliyormuş. Kıvılcımlar geçen sene arsayı boş bulup parsayı toplayan ama on numara da futbol oynayan Barcelona'nın bizi madara etmesiyle başlamıştı CL Finalinde. Ronaldo transferi bitti biteli ne tarafa baksam biri United'a savuruyor. Hayır düşünce şekli; 'Ulan biz bugün United'a sallarız yarın herif coşar, sığmaz enginlere taşar da lafımızı sokar tekrar çıktığı yere.' gibi bir şey miydi ki bugüne kadar ık mık kalındı anlamadım ki... Sevmiyorsan sevme arkadaş, sev diye zorlayan yok ki... Ben yönettim sanki Arsenal maçını da sanki denk gelen penaltı da penaltı eşek osuruğu gibi laf cambazlığı yapıyor. FA'e mektup yazın o zaman anasını satayım. Akabinde ve detayında koduk mu? Koduk... Yemişim penaltısını, Diaby'e de para mı yedirdik bomboş pozisyonda kendi kalesine vursun kafayı diye?

- Rockband'in Beatles oyunu ya çıktı ya çıkacak, tarihi hatırlamıyorum. Araştırmadım da şimdi bloga yazdığım yazıdan. Oyunu edinip de; 'Hazır peder de evden kovacakmış, gel dayı bizde kalırsın bir kaç gün, oynayalım...' diyen olursa acayip çingen moduna girerim belirteyim.

- O değil de, bir gün halı saha yapalım ya... 2 sene olmuştur halı sahada futbol oynamayalı.

- Şu Turkcell mesajlarını iptal etmenin yolu yok mudur? Her gün 5-6 posta mesaj yiyorum lan, tak etti canıma.

- FM 2009 baymaya başladı, yeni kadrolar falan yok ya bu versiyon zevk vermiyor. 2010 çıksın artık da bir de ona bakalım.

Öyle işte.

1 yorum:

Sheed dedi ki...

halı saha konusu önemli..