24 Eylül 2009 Perşembe

Bu Maç Evde İzlenir OST #5

Uzun süredir bir liste yapmıyorduk, uzun süre de yaparız gibi durmuyor. Gençsubaylar günleri kadar sık ilgilenemiyorum, ilgilenemiyoruz, ilgilenemeyiz gibi duruyor. Zaten bu yasaklar olayından sonra tadı tuzu kalmadı. Bilgisayarından kendi şarkılarını yüklesen, bunu sağlayan bir site kalmadı. Hepsi paralı oldu. Öyle olunca da eldekilerle yetinmek zorunda kalıyorsun işte. Bu yüzden baştan söyleyeyim, YouTube'u açamayanların bu playlistten pek randıman alabileceğini sanmıyorum. Zira geneli YouTube kaynaklı... Tayyip dinleyebilir ama o nasıl olsa girebiliyor YouTube'a, siz de girin yani bir şekilde.

Efendim, bu sefer bayağı karışık bir liste oldu. Neredeyse her zevke hitap edecek şekilde, aklıma gelen her tarzda, yeni ya da eski şarkılarla ortaya, gerçek anlamda, karışık uzun bir liste çıkardım. Bunun sebebi de yukarıda açıkladığım gibi uzun süre ilgilenmeyecek olmamız.

Mönü'ye geçelim...

Tears by Guy Zigdon
British Mode by Goose
Fiesta by The Pogues
Someday by Sugar Ray
Countdown To Extinction by Megadeth
Monday Morning 5.19 by Rialto

Dig, Lazarus, Dig! by Nick Cave & The Bad Seeds
Outside by Staind
Nice Dream by Radiohead
Glorious by Andreas Johnson
Lonely Feeling by Brainstorm
Walla Walla by The Offspring
Plush by Stone Temple Pilots
Human by The Killers
Hijomalind by Sigur Ros

The Animal Song by Savage Garden
English Summer Rain by Placebo
Raining Again by Moby
Ireland by Dredg
Messenger by Blonde Redhead & David Sylvian

1 yorum:

Sheed dedi ki...

staind dinlerdik len eskiden.. "zoe jane" ne güzel şarkıydı.. kızım olursa adını zoe jane koymayı düşündüydüm bi kez..