13 Eylül 2009 Pazar

Bu Maç Evde İzlenir Demedik Mi?

Banner'da güzel bir değişiklik yaptım. Aslında uzun zamandır aklımdaydı bu fikir ama uzun sürdü. Sims'i ilk oyunundan beri oynamamıştım ve Sims 3 ile ilgili görüntülere bakarken televizyon karşısında oturan gençleri görünce kafamın üzerindeki ampul yanıverdi bi anda. Yukarıdaki gibi, bizi Sims'te yapıp televizyon karşısına geçirecektim. Tabi Sims 3'ün 5 GB olması ve ilk indirdiğim dosyanın fake çıkması sebebiyle zaten geciken olay iyice gecikti. Sonra sağolsun Kubi'nin yardımıyla rapidshare'den yüklendim ve indirmeyi başardım. Soldan sağa; Svetlin, ben, Saban ve Douglas. Çok özenemedim, hem günün yorgunluğu da var ama bir an önce yapmak istedim. Konsept işte, maçı evde izlemek. Bu aralar hep dışarda olsak da...

2 yorum:

Kayrakli dedi ki...

kasketi ile dayı dougy oluyor sanırım :)
süper olmuş, ellerine sağlık...

Major dedi ki...

fikir güzel de eski banner güzeldi. simgesi olmuştu bence blogun..