14 Eylül 2009 Pazartesi

Karmaşık

Özellikle son 1 haftadır sanki hiçbir konuyla ilgilenmiyormuşum gibi geliyor. Maçlar, dünyada yaşanan olaylar, arkadaş sohbetleri, iş... Aslında bu saydıklarımın hepsini yapıyorum. Bir yandan çalışırken, bir yandan arkadaşlarımla buluşup maç izliyorum, gündemi takip ediyorum. Ama iş bazen öyle bir duruma geliyor ki, belirsizlikler ve işin uzaması kafamı tamamen onunla dolduruyor ve başka şeylerle ilgilensem bile toparlayamıyorum. Bunu bloga post atma evresine çekersek, ne milli maçlar, ne gündem, ne de geyik muhabbetini toparlayıp şu sayfalara adam akıllı dökemiyorum. Cumartesi tüm gün dışarıda dolandıktan sonra ofise gelip toplantı odasında Türkiye-İspanya ve ardından Galatasaray-Beşiktaş maçını izledik, Şaban ve Beşiktaş- Man. United maçı için İstanbul'a gelen İsmail de vardı. Ama bünye o kadar yorgun ve dolu ki izlediklerimi ya da yaptıklarımı yazıya dökemiyorum bir türlü. Dönem dönem bu problem ortaya çıkıyor bende ki birden fazla aktiviteyi aynı anda yaptığım dönemlerde oluyor genelde. İşin yoğun olduğu dönemlerde ortaya çıktığını görüyorum ve bu yukarıda yazdığım gibi kafamın dolu olmasından kaynaklanıyor. Şu olayı anlatırken bile zorluk çektim. Ne zaman biter bilmiyorum ama düşüncelerimi, gördüklerimi ve okuduklarımı toplarlama sorunu çekiyorum. Fotoğraf bile koymuyorum dayı, sen düşün artık. Bir başka sebebi de, yine bünyeyi fazla doldurmaktan dolayı anca toplarlandığımda olayların güncelliğini kaybetmiş olması. Ben de bu pasif dönemimde ne yaptım? Torinolu ve Numaraiki'de Hall of fame, Eurobasket ve US Open okuyarak keyiflendim. Cem zaten yazıyordu da, Torinolu tayfası böyle devam etsin lütfen. Reklam repliği gibi oldu biraz sanırım ama neyse, yüreğinize sağlık.

1 yorum:

kutay dedi ki...

mevsim değişikliğidir dayı o, olur öyle şeyler..