23 Ağustos 2009 Pazar

Yeniden?

Şurada bahsetmiştim biraz, Larry Brown ve Iverson'ın tekrar birlikte çalışma ihtimalinden. Sağda solda çıkan haberler anlaşmanın çok yakın olduğu yönünde. Son bir haftadır NBAtv eski All-Star maçlarını yayınlıyor. O maçlara göz ucuyla bakıyorsam sebebi Iverson oluyor genelde. Aynı hafta içinde ilk All-Star maçını, harika oynadığı 2003 All-Star'ını, 2005'te 2. kez MVP seçilişini izledim, ama 2001'de yaptıklarını kaçırınca üzüldüm. Bir de üzerine Yahoo NBA'in açılışında "Job Wanted" başlığı altında fotoğrafını görünce yine içim cız etti lan. Dedim, neydin ne oldun dayı... "Playing every game like its my last! Stay tuned." yazmış en son twitter'ına... Yazıyı da bağlayamadım bir türlü ha. Olsun şu olay, en olmadı bize gelsin tekrardan anasını satayım. Sanki şampiyon olacağız da, Iverson aklının ucundan bile geçmiyormuş Stefanski'nin. Bırak abi, geri gelsin, ne diye varız ki bu ligde? Şampiyonluğa mı oynuyoruz? Hayır. Seyirci salona geliyor mu? Hayır. Al bak sen Iverson'ı tekrar, o salon dolmuyor mu her maç... Neyse, şu da bonus olsun.

Fotoğraf: Duomo

2 yorum:

Gri dedi ki...

Charlotte'da ne işin var arkadaşım. Bize gel bari.

PS: http://www.youtube.com/watch?v=jKhaXJOSX7A

Bu da benden olsun.

Sheed dedi ki...

baba o kadar açıktı ki bu, piyasada o bildiğimiz iverson'a ihtiyaç duyabilecek tek takım charlotte belki de.. belki bu sakatlıklar sonrası houston da bi adaydır barış abi'nin dediği gibi, ama onlar ciddi düşündüler mi bilemiyorum..

augustin'in yaptığını augustin yaparsa gelebileceğin son nokta geçen sezon geldiğin yerdir.. ama bunu iverson yaparsa çok net play-off takımısındır.. her şeye rağmen..