14 Ağustos 2009 Cuma

Ne ayak Turkcell?


Turkcell'den gelen mesaj şu:

Hediye gomlek ve 750 kontor puan kazanma firsati! TURKCELL yetkili satis kanali 7558888 Kontor Hatti ozel musteri temsilciniz EDA ACAR sizi arayacaktir
Hediye göyneği bi kere geç. Çakma Abercrombie tadında bişey gelecek büyük ihtimalle. Lüzumsuz. Bir de 3'e kadar oturdum, Eda Acar aramadı beni. Halbuki onun için ne hayaller kurmuştum ben! Onunla konuşacak, kontör alacak, hatta muhabbeti cıvıtıp numara istemeye kadar götürecektim işi. Facebook'taki bütün Eda Acar'lara bakıp bakıp derinlere dalıyordum. Bu arada Facebook'ya acayip Eda Acar'lar var.

Yine de orada bir yerde özel müşteri temsilcim olduğunu bilmek beni mutlu ediyor.

3 yorum:

Sir Douglas McGiven dedi ki...

düzgün konuş lan! akraba onlar bizim!

Saban dedi ki...

Senin akrabalar Kanada'da değil miydi yav?

Sir Douglas McGiven dedi ki...

mayami nüyork ibiza rio

put your hands up put your hands up