31 Ağustos 2009 Pazartesi

This Is Anfield

Akşam iş çıkışında Gani ile Atatürk Oto Sanayi yakınlarında bulunan Adidas Outlet'e gittik. Mağazaya girer girmez formalara takıldı gözüm. Galatasaray, Milan, Real Madrid, Chelsea, Bayern Munich, Almanya ve Arjantin milli takım formaları asılı duruyordu. Aralarında bir tek Liverpool forması göremedim. Formalar geçen sezona ait ve fiyatları 50 TL civarında. Chelsea'nin 06/08 sezon forması da yanlış hatırlamıyorsam 40 TL'ydı. Benim 07/08 Pool formasını Berk'e gönderemedim hala ama bu hafta postalıyorum. Dayıcım sağolsun Arsenal formasını çoktan yolladı, hatta üzerimize geçirip maç da izledik. Tüm gün Ebay'den forma baktık Gani'yle. Arkadaş artık çakma formayla orijinal forma arasında fark kalmamış. Hatta adamlar paket falan yapıyor, belli bir ücret daha ödüyorsun arkaya isim yazıyor, biraz daha ödüyorsun kollara Premier League logosu koyuyor vs. Neyse işte, ben Pool, Gani Tottenham, Şaban Chelsea forması falan alacağız gibi gözüküyor. Hatta alacağımız kişi adet arttıkça gönderim parasında indirim de yapıyor anladığımız kadarıyla. United, City, Barça forması alacak olan varsa haberimiz olsun. 20-30 $ arasında bir ücrete patlayacak. Ben geri döneyim Adidas mağazasına; tüm gün formalara bakıp o kadar forma arasında Pool forması göremeyince merak edip satıcı elemana sordum, "Usta Liverpool forması yok mu?" diye. Eleman 08/09 uzun kollu kızmızı formanın yeni tükendiğini söyledi, fiyatı da diğerleri gibi 50 TL. Olsa alacaktım büyük ihtimalle, biraz üzüldüm. Bir kaç dakika geçti, hala dolanıyoruz, meraktan "Hocam kaç tane gelmişti forma?" diye sordum bu sefer. 20 tane forma gelmiş ve tükenmiş. Ne kadar sürede tükendiğini sormayı unuttum ama 20 tane satılıyor arkadaş tek mağazada. Aynı mağazada Milan, Chelsea, Real formaları dururken. Neyse 25 Ekim'e kadar kırmızı bir Torres forması alma planım var. Yoksa JJ'de kırmızı Liverpool polarımla idare edeceğim. Onu da Berk dayım göndermişti. Büyüksün dayım...

Fotoğraf: Anonim

5 yorum:

Saban dedi ki...

İyimiş lan. Ebay'i filan sallayıp, direk buna mı abansak?

Reds dedi ki...

Geçen sene Galatasaray'ın turuncu formasını almıştım stad önünden 15 milyona. En öenmli amblem yeri. Orasını iyi yaparlarsa ayırt falan etmek çok zor. Kime göstersem orjinal dedi 15 milyonluk formaya. Hatta pakette falan almıştım bende. Artık pek bir fark yok orjinal ile sahte arasında. Hatta bu sahate formaların adı "merter çakmaları" diye dönüyordu geçen sene. Geyik midir yoksa doğru mudur bilemiyorum :)

Sir Douglas McGiven dedi ki...

merter çakması oluyor genelde, doğrudur.

o değil de ben united forması alırım gürkan, alacaksanız ebay'den haber verin. bakayım ben de formalara...

Papasito dedi ki...

link atında bende bakiim hacılar. kaynarım bende belki

HotSauce21 dedi ki...

aynen gençler,formaların linkini verinde bizde nasiplenelim...