30 Ağustos 2009 Pazar

Boom Boom Pow!

Dayı ne kadar yorgunum anlatamam sana. İş bir yandan yordu zaten, cuma Beşiktaş maçı, dün James Joyce aktivitesi ve akabinde gecenin uzadıkça uzaması fena yordu. Dünya'dan koptum lan resmen. Gece bir de barda sabahladık Douglas ile, babalarımız zengin ya, gönlümüzce eğleniyoruz. Daha Douglas'ı yeni bindirdim uçağına, ben de eve attım kendimi hatta direk tuvalete, mide fenaymış. Beşiktaş günlüğü diye başladık ama maçtan sonra bloga girme fırsatı bulamadığımdan yazamadım bir türlü, e bunun United-Arsenal'i var, Robben hemen 2 gol çakmış lan bi de. Ohoo daha kupon falan da yapmayı düşünüyorum. Kendime gelemedim hala, neyse toparlarız bir şekilde. Douglas;

Boom boom pow, gotta get-get
Boom boom pow, gotta get-get...

2 yorum:

Sir Douglas McGiven dedi ki...

eeeeeeeeeeeeee fındık? yok yok değilmiş tamam.

Orange dedi ki...

hahahahşilaişlvsdf,ş