29 Haziran 2009 Pazartesi

Iverson's Emotional Return



Yılın şu dönemlerinden nefret ediyorum. İnanılmaz sıkıcı, inanılmaz monoton benim için. Dün gece de o sıkıntıyı bir nebze gidermek için zamanında arşive attığım maçlara bir göz attım, ne var diye. Orlando'ya 60 sayı attığı maçı izledim yine, kaçıncı defa oldu bilmiyorum. Ben basketbolu onunla sevdim, Sixers'ı onunla tuttum. Takas olmadan önce, artık yavaş yavaş sona geldiğini de biliyordum. Bu birliktelik sona erecekti, erdi de. Denver'da tek bir maçını bile izlemedim. Basketbolu onunla sevmiştim ama onu da Sixers formasıyla... En son izlediğim maçı da Detroit'e takas olduktan sonraki ilk maçıydı sanırım. Şu anda serbest durumda ve hangi takıma gideceğini göreceğiz. Söylentiler (hatta eldeki açıklamalar) Bobcats'in olabileceği yönünde. Sixers'tan eski koçu Larry Brown tekrardan onunla çalışmak istediğini söylemişti geçtiğimiz aylarda. Iverson da Charlotte'a gezmeye! gitmişti hatta. Video Nuggets'a takasından sonra Philly'e ilk gelişini anlatıyor...

3 yorum:

Major dedi ki...

nba'de en sevdiğim oyuncuların başında gelen bir adam. hatta en sevdiğim. muhtemelen bir daha eskisi gibi olmayacak ama umarım bobcats yerine şampiyonluk şansı olan bir takıma gider, yüzüğü takıp kariyerini sonlandırır..

Sir Douglas McGiven dedi ki...

fenerbahçe ülker

Beercholic dedi ki...

ah be ivy, gitmeyecektin sixers'dan..