15 Ağustos 2009 Cumartesi

Yatarak Açılan Futbol Sezonu

Bilecik'ten geldiğimden beri evde yatıyorum. Dışarı adım attığım yegane gün pazartesi, o da Kızılay'a kontrole gittiğim içindi. Günlerdir o program senin, şu film benim odamdan adım atmıyorum. Şikayetçi de değilim ya, vücudum dinlendi ama tek korkum göt-göbek ikilisi, yata yata büyüyor. Neyseki pazartesi alçıyı aldırıyorum bir aksilik olmazsa.

Dün akşamdan belliydi bugünün programı. Kendi adıma futbol sezonunu açmanın vakti gelmişti. Evde Digiturk olmadığından ne PL ne de Süper Lig'i izleyemiyorum, elde de TRT'den Bundesliga kalıyor. Bayern-Werder maçı var şimdi. 19.30'da da Köln-Wolfsburg var, Podolski ve Wolfsburg için izlenir. Ha, şimdi baktım da akşam saatlerinde Kanal A'da Fransa Ligi varmış ama o sıralar film falan izlerim sanırım.

Ev halkı dışarıdaydı bugün, yeni geldiler ve birşey farkettim. Salonda widescreen LCD'de izlemeye koyuldum önce TRT 1'i. Gerçi uyduya şifre koydular, cillop gibi görüntü gitti, kablolunun karıncalı görüntüsüne kaldım ya, neyse elimiz mahkumdu. Ekranın sağ üstünde yer alan, dakika-skor ikilisini gösteren çubuk sağa çok dayalıydı ama görebiliyordum. İkinci yarıyla birlikte evdekiler dönünce ben de odama kaydım tekrardan. Şu anda Bremen 0-1 önde ama ben ekranda sadece Bayern'in 0'ını görebiliyorum. TRT direk HD yayın mı yapıyor? Tüm sezon böyle geçecekse, maçı sonradan açtığımızda spikerin skoru söylemesi için dua edeceğiz gibi.

Onun dışında ilk yarı sırasında, alttan devamlı akan maç sonuçlarına bakarken, Chelsea - Hull City maçının 1-1 gittiğini görünce sevinmiştim, yanında da (Maç Devam Ediyor) yazıyordu. 1 dakika geçmeden Chelsea: 2 - Hull City: 1 (Maç Sonucu) yazınca yıkıldım. 90'da atmış Drogba, şimdi baktım da hem de ikinci golü. Fantazi'de de almadık, alan yaşadı arkadaş. Dur bakalım bizde de Torres var, yarın beline kuvvet. Yeni kontratı da kaptı koçum.

Hadi PL'den sezonun ilk fotoğrafı da benden gelsin. Drogba'nın 90'da çaktığı gol. Boaz Myhill iyi uçmuş, da nasıl vurmuş lan Drogba öyle?

Fotoğraf: Getty Images

Edit: PL'den ilk fotoğraf benden gelsin dedim de, ben yazarken Douglas çoktan çakmış ilk postu. Hatta aradı, "Akıllı ol hafız, ilk ben koydum." diyerek tehdit etti. Olsun ilk fotoğraf olsun ya da olmasın, üst üste atılan iki PL postu sezonun açıldığının göstergesidir, sıkı tutununuz.

2 yorum:

Sir Douglas McGiven dedi ki...

o değil de dayı, ilk hafta ders olmaz. bi ibiza mı yapsak?

Orange dedi ki...

dayı vallahi iyi olur ha, suda fizik tedavi iyi gider.