16 Ağustos 2009 Pazar

Sky Sports Ford Super Sunday Intro


Sky Sports'un Pazar günleri Ford sponsorluğundaki yayınları öncesinde gaza getiren intro. Bilmiyorum Spormax veriyor mu bu girişi, izlemediğimden bilmiyorum ama görmeyenler için gelsin. Animasyon değil de gerçek görüntülerden oluşsaydı dehşet olurmuş ama şu hali de çok hoşuma gitti. Wayne Rooney,Steven Gerrard, Frank Lampard ve Theo Walcott'u izliyoruz en yakınlarından. Arka planda da Kasabian'dan Club Foot çalıyor. Beni benden aldı.

Fotoğraflar: Sky Sports

2 yorum:

Kayrakli dedi ki...

spormax te yok, gerçi skyda da göremedim ben bu haftasonu ???

Orange dedi ki...

abi ben de sky'ın sitesinde fotoğrafları görünce merak edip youtube'dan araştırdım. izlemediimden bilemiyorum. yayın başlarken yada özel bi maç önü ya da sonu programında kullanılıyor olabilir.