23 Ağustos 2009 Pazar

Kendimle Oynuyorum #1

* Bu aralar bilgisayarın Amerikan priz aparatı bozulduğundan ve prize takınca alevler çıkarttığından mütevellit 'iyisi mi kendime biraz vakit ayırayım.' dedim.

* Baktım bizim çocuklar da kendilerini ellemişler paso, Gürkan Liverpool maçına saklıyor sanırım kendisini. Dün NUMARAIKI'den Cem insanı; 'Oğlum Irish'teyim ama İngilizler kriket maçı bitmeden United maçını açtırmıyorlar lan. Ne zaman biter bu kriket?' diye mesaj atmış. Hemen aradım yönetimi, 'ikinci yarıda açın o maçı. İngiliz'lere de söyleyin gitsinler evlerinde izlesinler.' dedim.

* Eski kız arkadaşım; 'Sen gerçekten iyi bir insanmışsın aslında.' triplerinde. Melek olduğumu düşünüyor sanırım. Lö pağfüğummm...

* Açıköğretim fakültesinin bütünleme sınav tarihleri 5-6 Eylül. Çalışıyorum, çalışıyorum, çalışıyorum... 10 dk. sonra sıkılıp kapatıyorum.

* Babam; 'Açıköğretim sınavlarını veremezsen İtalya'ya göndermem.' tehditleri savuruyor. Açıköğretim'e tecili uzatmak için kaydolmamıştım zaten. Oradan Oxford'a zikey geçiş yaparım diye umuyorum, ortalamamı yüksek tutmam gerek.

* Annem; 'Hep arkadaşlarında kalıyorsun, biraz da eve gel. Hani madem kalacaksın bir yerlerde, kayda değer bir şey yap. Bak kardeşin tenis turnuvasında ikinci oldu eve döndü. Sen ne yaptın?' diyince geçen Serdar'a PES'te sıkıcı bir futbolun ardından Serdar'ın 10 kişi kalmasından sonra attığım bir gol ile 1-0 koyduğumu anlattım.

* Hitler: The Rise Of Evil'ı seyrettim dün gece, çok etkilendim. Yine yanlı, yahudi dramı sıçan bir başyapıt. Bu sefer farklı ama... Başlarda Hitler'i biraz makul kılar gibiler ama sonra sıçıyorlar. Ayakta alkışladım, çok güzel boktu. Hitler'i savunmuyorum, barış umuduyla yaşayabilen bir insan olarak yaptıklarını da takdir etmiyorum elbet ama bugün görüyorum ki haklı olduğu bazı yanlar da varmış gibi sanki.

Bu haftalık da bu kadar.

Beni ella ella ella ella ella ey ey ey...

1 yorum:

Sheed dedi ki...

hahah, bi an annenin "hep arkadaşlarında kalıyorsun, biraz da onlar bize gelsin söyle de" demiş olma ihtimalini sevdim..

biz de basketbol turnuvasında yedinci olduk deseydin keşke..

irish sezonunu güzel açtık ilk 35 dakika yalan olsa da: BÖĞ-BI-TAF