26 Ağustos 2009 Çarşamba

Kendimle Oynuyorum #2

* Babam hâlâ triplerde, selamı sabahı da kestik artık. Ramazan ulan bu, insan güler yüzlü olur di mi? Beraber yenilen iftar yemekleri, iftar muhabbetleri... Yok, olmuyor. Orta yaş krizine mi girdi ne oldu anlamıyorum. Kirli sakal bırakmış, oradan muhabbete gireyim dedim. 'Sakal bırakmışsın... Hayırdır?' dedim. 'Yakışıyor bana...' dedi ve kestirip attı. Öyle olsun dedim ben de içimden, ne yapayım?

* Bankadan 30 lira alacağım var, gitmeye üşeniyorum. Saat sabahın 7'si bak, uyumadım hâlâ. Yine yalan olacak gibi. Halbuki o 30 lira da lazım...

* Babam triplerde olunca ben de eşi dostu toplamaya başladım iftara. İki - üç günde bir arkadaşlarımı getiriyorum iftar masasına. Kürşat Başar'ın programı gibi olduk anasını satayım. Bu akşam konuklarım Samed ve Oğuz olacak, mutlaka izleyin.

* Ramazan'da da iftardan sonra dışarı çıkıp sahura kadar dışarıda takılmak çok güzel oluyor. Seneye böyle bir imkanım olmayacak, gönlümüzce cafe'lere gidiyor çay içiyor, sokaklara taşan kahve masalarından birine çöküp bilimum Batak-King ve türevlerini oynuyoruz. Hoşgeldin 11 Ayın Sultanı.

* Bu seneyi geçirtecek bir iş bulmam lazım kendime.

* FM 2009'un 9.3.0. versiyonunda United ile geldiğim nokta çok iyi, Ronaldo ve Tevez'in coşuyor olmaları da manidar. Yalnız, AI beni aptal yerine koymaya çalışıyor sanırım. İkinci senemde transfer bütçesi adam satışlarının ardından 107 M. kadar olunca, AMR'de Ronaldo coşup AML'de Nani sıçınca sağlam bir transferin şart olduğunu düşündüm. Ljalic ve Tosic var ama hem gençler hem de istediğim verimi alamadım. Bu yüzden Messi'ye teklif yolladım. Red yiye yiye 90 M.'a kadar çıkardım teklifi, sonunda kabul etti Barca ama bu sefer de Messi kesin olarak reddetti. S.kerler ulan! diyerek vazgeçtim ama böylece Tosic'i kazanmış oldum, Arda Turan'la da güzel bir rotasyonları var şu an fakat gel gör ki bana Messi'yi 90'a rica minnet gönderen (araya hatırlı dostları sokmuştum.) Barca, oyuna başladığımdan beri ne kadar oyuncu ödülü varsa alayını parselleyen Ronaldo'ya 35 M.'u makul görüyor. Aptal mısınız lan?

* The Movies de güzel bir tycoon oyunuymuş, bunu farkettim. FM'den sıkıldıkça onu oynuyorum. Çok ayrıntı var ama... Bu yüzden bir süre sonra darlıyor beni, tekrar FM'ye dönüyorum. İki oyun arasında iyi bir rotasyon yakaladım diyebilirim.

* Ice Age 3'ün DVD'sini aldım, dört gündür elimde var. Hatta DVD, rom'un içinde ama izlemeye üşeniyorum.

* Şu dünyada sevdiğim şeyler içinden sadece bir şey söylenmem istense, vücudum artık uykuyu reddedene kadar uyumak olduğunu belirtirim itinayla. Günlerdir malak gibi uyuyorum.

* Ses olmadan uyuyamıyorum. Yani, elbet uyuyorum nihayetinde ama çok sancılı geçiyor o uyku süreci. Mutlaka bir ses olmalı etrafımda, huzur içinde salıveriyorum kendimi o büyülü diyara. (laflara bak...) Ne bileyim efendim, MP3'lerden bir uyku playlist'i yapıp onu açıyorum kimi kimi ya da önceden izlediğim bir filmi, olmadı dizileri açıyorum bazı bazı. Bu aralar Family Guy'ı izliyorum uyumadan önce. Dam you vile woman! Gigity gigity!

* Üst katımda oturan puşt velet bağlantımı sömürmeye devam ediyor, asansörde denk geldik yine geçen gün. Pis pis baktım, hiç oralı olmadı. Bir dahakine STOP düğmesine basıp pataklamayı planlıyorum. Ulan Rapid'den bir şey indiremez oldum, paso o indiriyor. O indirirken ben indiremiyorum, 'Zaten şu an bir şeyler indiriyorsun hafız, sabırlı ol beleş kullanıcı!' uyarısı geliyor. O durumda modemi açıp kapatarak puştluğa puştlukla karşılık veriyorum. Bağlantı kendine gelince ondan önce davranıp indireceğimi indiriyorum. Ulan hep babamın yüzünden bunlar, millete beleş internet dağıtıyoruz resmen ya. Modem'de 10 port olsa 10 tanesini de kullanıp apartmana yayacak, faturası da bizden çıkacak anasını satayım.

2 yorum:

Papasito dedi ki...

engelle piçin ip adresini.. hatta bi yolu varsa rapidin adresini engelle modemde sadece kendine izin ver. yaparsın be daglıs. üst kattaki kız da bizim bağlantıyı sömürüyo amk. hayır 3 aydır fatura yatmamış geçen gün 150 lira bana girdi oda ayrı bi konu. peki bu kız bana verio mu desen, yoooooooooohh.

Major dedi ki...

git döv abi tam dayaklık veletmiş. gerçi bende yan komşunun internetini kullanma heveslisiydim eve internet bağlatmadan. bir gün kullandım, iki gün kullandım, üçüncüde şifre koymuş amca. sonra bizde gittik paşa paşa internet aldık..