24 Ağustos 2009 Pazartesi

29 Ağustos Manchester United - Arsenal

Şimdiden yazmakta fayda gördüm. Daha belli değil plan program ama bizim kemik tayfanın da şimdiden kendilerini hazırlaması ve sonra 'ya dayı pipim fermuara sıkıştı canım yanıyor, gelmeyeyim ben.' ya da ne bileyim 'dünya'da o kadar aç insan varken, yaptığımız ne kadar doğru sizce?' gibi şeylerle gelmemesi için de erken yazmak faydalı gibi duruyor. Özellikle Sayın Başkaya'nın; 'Şimdi bi' s.çsam, sonra duşa girsem, sonra kurumayı beklesem... Ohooo ooo ben gelmeyeyim' mazeretleri olmasın diye de belirtmek gerek diye düşünüyorum hani.

Bir aksilik olmadığı müddetçe 29 Ağustos günü saatler 19.15'i gösterirken Beyoğlu Irish Center'da muhtemelen ikinci biralarımızı yudumluyorken maç başlıyor olacaktır. Cem zaten kendi blogunda durumdan söz etmiş, ben de ekleme yapayım biraz.

Mevcut kadro ağırlıklı olarak United taraftarlarından oluşmakta. İsmail de gelirse çapkınlıklarından vakit bulup, sayımız daha da artıyor. Gözlerimiz askerden dönüşü itibariyle Sayın Kayraklı'yı da ayarlayacak, gereken daveti yaparız ama iş durumlarını bilemediğinden emin değilim. City sempatizanı Sayın Başkaya, KOP tribününün kalbi Sayın Menteş, gözlükleriyle renk katmasını beklediğimiz Sayın Işık, Kuzey Londra'da kime 'En baba Tottenham taraftarı kim?' diye sorsanız size adını vereceği Sayın Öz ve diğerlerinin o akşam üstü orada olmaları bekleniyor. Misal, bir Sayın Gürçay görsek aramızda hiç fena olmazdı.

Dikkatinizi çekerse hiç Arsenal taraftarı yok aramızda, mümkün mertebede aramızda Arsenal sempatizanlarının da bulunması geyiğe renk katacaktır düşüncesindeyim. Bu sebepten ötürü hani diyorum ki maçı bizimle izlemek istiyorsanız, buyurun gelin ağalar. Ortam güzel, geyik gırla, biralar 5 lira. (Yaz dönemi fiyatı onlar Cem, çok şaşırmamak lazım. Her yerde 5 lira.) Biz de biraz birbirimizden sıkıldık, ortama yeni kanların akmasını istemekteyiz. Babalarımız da çok zengin, 'param olsa gelirdim' gibi bir mazeret söz konusu olmasın.

29 Ağustos, 19.15... Geçen seneye göre kadrolarından çok şey eksilmiş iki takımın mücadelesi. Arsenal şu an kayıplarına alışmış gibi, United orta karar seyrediyor. Bakalım neler göreceğiz. Yanılmıyorsam geçen senenin ilk United - Arsenal maçını da Adapazarında seyretmiştik. Bir iftar organizasyonu söz konusuydu. Sayın Menteş, Sayın Özkısaoğlu, Sayın Akşahin 'Triple' Brothers, Sayın Şeker, Sayın Başkaya, Sayın Ben vardım kadroda. Kayhan Abi askerdeydi o sıralar, telefonla bağlantı kurmuştuk. O karşılaşmayı 2-1 kaybetmiştik yine yanlış hatırlamıyorsam. Bu sefer böyle olmamalı...

Fotoğraflar: Getty - Reuters

11 yorum:

Orange dedi ki...

dayı ramazan ve irish olması bakımından fire vereceğimizi düşünüyorum. 3 kişi tamam; sen, ben, cem ama diğerlerini bilemiyorum. bi doğan vardı arsenalli o da almanyada bu aralar.

Saban dedi ki...

Ailede iftar organizasyonu olmazsa, iftarı ayriş'te yapabilirim dayı.

berege dedi ki...

dayı benim de o gün istanbul'da olursam başka bir iftar organizasyonum var. önümüzdeki maçlara bakarız

Kayrakli dedi ki...

satış gırla gidiyor :(
ben haftasonu kutsal topraklarda olacağım, dünya ile bağlantım kesik yarın akşamdan itibaren.

önümüzdeki maçlara bakarız ki zaten zevkli maç olmaz 3 atarız çoluk çocuğa ehehehe.

gençler diyorum adabazar diyorum iftar köfte möfte diyorum ;)

sannti dedi ki...

Arsenalli kontenjanından katılmak isterdim de zaten yalan olmuş olay sanırım. Bi de ramazanda irish pub'da olması da sıkıntı gibi biraz. :D

Sheed dedi ki...

oğlum CL yarı finalinde van persie'nin skoru 3-1'e getirebilen penaltı golü sonrası sevinebilen sevgili gooner doğan'ı nasıl unuttun? böyle renklere ihtiyaç var her zaman, gerçi hannover'daydı kendileri en son yamulmuyorsam.. zaten gürkan kansızı arsenal formasıyla gelecekmiş, eksikliğini hissettirmez..

efes fiyatı için taksim standartlarında averaj rakam demişim lan zaten.. akdeniz'de oturmuyorsun, heralde bi fark olacak..

Sir Douglas McGiven dedi ki...

yalan olma durumu yok, biz orada olacağız. ha bir de benim kalacak yer bulmam gerek tabi :D

Papasito dedi ki...

Gürk Arsenal forması mı almış hacı ?

Sir Douglas McGiven dedi ki...

takas ettiğiniz formalardan senin verdiğin arsenal forması değil miydi berkovic?

Sheed dedi ki...

arsenal taraftarı olarak rusted can ile prensipte anlaştık.. gerçi o uzun vadeli planlara pek gelemiyor ama söylediğine göre kulis falan da yapıyormuş kulübe yakın çevrelerde..

doug, kendi mekanımızda azınlık kalmayalım lan..

Svetlin dedi ki...

ben maçı bulgaristan'da berbatov'un hala oğulları ile beraber izlicem sanırım. gollerde beraber grozdovo'ları yuvarlıyacaz. bi dahaki maça artık :(