25 Ağustos 2009 Salı

Liverpool 1:3 Aston Villa

2009-10 totem sezonu iyi açılmadı benim için. İlk yarının sonunda yenilen 2. gol sonrasında MSN'deki topluluğa "Yalnız bu maç döner" dedim ama tutmadı, 1'de 0. İlk hafta Tottenham yenilgisi sonrasında endişelerim vardı ama bu maçla birlikte daha da arttı. Torres'in golü sonrasında umutlanmıştım ama 2 dakika sonra penaltı gelince maç gitti zaten. Douglas, sizden beteriz bu sene, şampiyonluk zor...

Duran toplarda sıkıntı yaşıyoruz, açık ve net. Bunun dışında Gerrard ve diğer hücum oyuncuları çok formsuz. Zaten Benitez de haşlamış sonuç itibariyle. Aslında özetlemek gerekirse takımın yıldız oyuncularına sokuşturmuş.

"Lucas scored an own goal but Gerrard gave away a penalty - and each player will have to analyse a lot of things. The senior players have to take responsibility and use their experience."

Haklı mı? Bence haklı...

Fotoğraf: Reuters

2 yorum:

Sir Douglas McGiven dedi ki...

dayı bizden beter durumda olduğunuzu biliyordum zaten. siz biraz daha iyi başladınız lige sadece o kadar.

lig sonunda 4. ya da 5. olmanızı bekliyorum açıkçası.

Sheed dedi ki...

valla ben de big four arasından city'nin ekarte edebileceği takım olarak arsenal'ı görüyordum ama bugün pool-villa maçının 60 dakikasını falan izledim de pool da kötü..

gerçi dün gerrard'ın kötü günlerinden biriydi, cuellar da torres'e tolga doğantez-emre aşık arası bi savunma yaptı.. ama çok fazla eksik var takımda, kenardan gelip skor değiştirebilecek tek bi adam yok neredeyse.. torres'e bi şey olsa santrfor yok.. lucas leiva onbirde başlıyor.. sağ bek süper ama takım soldan neredeyse hiç gelmiyor.. falan da filan..

torres-gerrard ikilisini atınca sıradan bi takım kalıyor elde.. ama o ikilinin büyüklüğü tek başına şampiyonluk adayı yapıyor neyse ki..