16 Ağustos 2009 Pazar

Tottenham 2:1 Liverpool

Şampiyonluk yarışında olacağımız United ve Chelsea'ye göre, hem de deplasmanda daha dişli bir rakip Tottenham ve kuşkularım da vardı maç öncesinde. İddaa sezonunu da açtım dün ilk kupon ile. Dün yaptığım kupon yattı, yine pek hayırlı açmadık sezonu. Bugün bir kupon daha yaptım ki şu anda henüz yatmış değil, Tottenham'a da 1 vermiştim, bizimkilere güvenemediğimden.

Azeri de olsa Lider Tv'de izlerim diyordum, Hotbird'de, heveslenmiştim maç başladığında ama direk şifre girdiler, çözemedim de. Sonra tosur tosur odaya geri dönünce justintv'nin kazığıyla karşılaştım. Herifçioğulları yayını devamlı olarak "Ülkenizden erişim sayısı dolmuştur. Premium üyeliğe geçiş için tıklayın." tarzı bir uyarı yazısıyla keserek içine ettiler maçın. Sonra adam gibi başka bir kaynaktan maçı İspanyolca izlemeye başladım ama sarmadı, bir yandan da iş için sunum hazırlamam gerekiyordu.

İlk yarıda, Carragher ve Skertel aynı topa girince Carra kafayı dağıttı, Skertel de çeneyi yamulttu. O anda dedim, cenabet bir sezon başladı. Açıkçası takımı çok iyi bulmadım. Babel, Kuyt ve Gerrard geriden Torres'e destek veremedi, Torres de yalnız kaldı. Ne adam gibi organizasyon yapabildik, ne de paslaşabildik, izlediğim bölümler dahilinde. Tottenham'ın bulduğu iki gol de duran toptan ama Reina benim yakaladığım kadarıyla, biri Keane'in fotoğrafta gördüğünüz kafa vuruşu olmak üzere 2 net gol pozisyonu kurtardı, velhasıl farka da gidebilirdi maç. Gerçi Gerrard'ın penaltı golünden sadece 3 dakika sonra golü yemeseydik maçın seyri değişebilirdi de.

Takıma da bir bakıyorum, kenardan Benayoun ve geçen sezonu kiralık geçirip geri dönen Voronin. Hani anlatamıyorum da, bir değişiklik yok takımda. Yine Gerrard ve Torres'in sırtında, onlar nereye kadar giderse gidecek bir takım, daha fazlası değil. Ha, yine James Joyce'da maçlarımızı izleriz gırgırına, orası ayrı.

Fotoğraflar: Getty Images

4 yorum:

Gani Can Öz dedi ki...

baba bu maçı sabah kardeşime söledim. tottenhama dikkat dedim. dedemlerle olan aktivitemden mütevellit izleyemedim maçı.

Orange dedi ki...

tebrik ederim dayıcım

Sheed dedi ki...

tottenham güzel takım oldu.. woodgate ve dawson döndükten sonra daha da sıkıntısız bi defans hattına kavuşacaklar..

dayı bi de, united'ı 2. sıraya koyduk diye ipimizi çektin, liverpool da tatsız diyorsun.. arsenal'ı şampiyonluk yarışında görmediğini çıkardım ilk cümlenden.. kim alacak bu 2. sırayı? city?

Orange dedi ki...

neden olmasın?