28 Ağustos 2009 Cuma

Michael Winslow a.k.a. Larvell Jones

Game Over, Asshole! Cıcıcuv cıcıcuv...

En çok bu adamı severdim, Mahoney herkesin gözdesiydi ama acayip ve aptalca sesler çıkaran insana çok gülerdim ben. Bir dönemim böyle geçti lan benim şaka maka... Lassard'ın aptallıklarına, Hightower'ın hayvanlıklarına, Tackleberry'nin saplantılarına, Harris'in rezil oluşlarına, Jones'un değişik efektlerine, havasına-suyuna, taşına-toprağına gülmekle... Ha tabi bir de Callahan var, uyşşşhh brrrr ıaaaaaaaaaaaaaaah!

Hayatımda bir Kemal Sunal - Zeki Alasya - Metin Akpınar dönemi varsa, bir de Polis Akademisi dönemi var. Özlemişim...


2 yorum:

Unknown dedi ki...

bende en çok bu adamı bide hightower ı severdim.ama çıkarttığı seslere çok gülerdim.bende özlemişim.

Bahadır dedi ki...

Benim de adamım buydu ! Bir de hightower.. eh heh adı gibi :D