30 Ağustos 2009 Pazar

Arsène Wenger


James Joyce'da Liverpoollu olmama rağmen Arsenal formasıyla yer aldım dün akşam, maksat eğlence olsun. Biraz da Arsenal tarafındaydım maç öncesinde tabi. Şu golde tüm Arsenalliler ayaktaydı ama ofsayt olduğunu anlayınca yerimize oturduk g*t olmuş bir şekilde. Ben tekrar ayağa kalktım sonra, Wenger'i ayakta alkışladım şu anlarda. Ha ofsayt mı, evet ofsayt. Ama hakedilmemiş bir mağlubiyet sonrası şu hareketleriyle biraz daha sevdim bu sezonki Arsenal'i ve Wenger'i.

3 yorum:

Sir Douglas McGiven dedi ki...

dayı itiraz mı etti bilmiyorum ama haksızdı yani, bariz ofsayt topu indiren adam. şov yapmasına gerek yoktu bana göre.

ha tepkisi maç boyunca hakemin verdiği kararlara ise ona bir şey demem. haklıdır...

Orange dedi ki...

dayı gole sevindiğinde ofsayt olduğunu işaret ediyorlar. o da su şişesine vuruyor. olay bu yani. şaka gibi.

Sheed dedi ki...

kadere isyan ediyor wenger, arkasındayız.. o muameleyi hiçbi teknik adam hak etmez, wenger de su şişesine vurdu diye atılacak bi adam değil hele de hakeme bi protesto içermiyorken..

wenger'i ben de alkışladım dayı bi united taraftarı olarak, hatta şansal-doug ikilisi de ayaktaydı sanki.. bilmiyorum..