11 Ağustos 2009 Salı

Bu Maç Evde İzlenir OST #3

OST işi her ne kadar Douglas'a yakışsa da, kafama esti bugün, siz sevgili okurlar için naçizane bir playlist oluşturdum. Çoğu bildiğiniz şarkılar, severek dinleyeceksiniz diye umuyorum. Türkçe şarkılara değinmedim, onlar ayrı bir listenin ürünü olurlar. Goldfrapp ve Roisin Murphy'ye de ayrı liste hazırlamak, bir "must" olarak notlarımıza ekleniyor.

  • Roisin Murphy - Overpowered
  • Fischerspooner - Supply&Demand
  • Röyksopp - Poor Leno
  • Interpol - A Time To Be So Small
  • Ladytron - Ghosts
  • Koop - Baby
  • St. Vincent - Actor Out Of Work
  • Kultur Shock - Istanbul
  • Kasabian - Vlad The Impaler
  • Kanye West - Can't Tell Me Nothing
  • Editors - Fall
  • Goldfrapp - Tiptoe
  • Yonderboi - Trains In The Night
  • Feeder - Frequency
  • Air - All I Need




2 yorum:

Sir Douglas McGiven dedi ki...

eline sağlık, beline kuvvet, figürlerine bereket şabancım.

Sheed dedi ki...

- şaban sen de bi şeyler söylesene
- ben daha çok enstrümantal dinliyorum baba