4 Aralık 2009 Cuma

Road to Africa 2010

Kafatopu Soccerex 2009 için bayramda Güney Afrika'ya gitmişti, bugün anca gelebildi. Giderken dediği gibi, hastası olduğumuz şu formalardan alıp da gelmiş. Ben turuncuya dayanamayıp Fil Dişi formasını geçirdim üstüme. Şaban da Kamerun'u giyiverdi hemen. Bunlarında dışında kırmızı Mısır forması da var. Formaları yakından görünce daha bir hayranı oldum. Puma çocuğu koymuş resmen. Tasarımının yanında kumaşı da şahane. Özellikle formanın arkasındaki kumaş. İnanılmaz futbol kitapları, Afrika figürleri ve sinir kat sayısını arttıran vuvuzelalardan da geldi, hem de 3 tane, öttüre öttüre bi hal olduk. Bu arada fotoğrafta benim göbek dikkat çekebilir, formalar hem dar beden hem de L olduğundan., yoksa gayet fitim. Kafatopu izlenimlerini yazacaktır muhtemelen, merak eden varsa takip etmesi önerilir.

6 yorum:

Sir Douglas McGiven dedi ki...

dayı, ana haber bülteni ekibi duruşunuz gözlerden kaçamadı!

Orange dedi ki...

kendi adıma tek amacım göbeği kapamaktı ama pek başarılı olamadık...

Orange dedi ki...

fotoşopçu adamın kendi göbeğini rötuşlamaması da tembellik midir nedir hehe

blastrula dedi ki...

saban'in üstündekini kaleci formasi sandim bir an

Kayrakli dedi ki...

fotoşopçu adamın kendi göbeğini rötuşlamaması, o göbeğin oluşma sebebidir.

Sekerford dedi ki...

Amcoğlu bu yazıyı adabazara asabiliriz ha süper olur. Gürko, olm o göbek eriyecek bak köfte yemeye gelirken bakıcam