9 Aralık 2009 Çarşamba

Glory Glory

Bu gece yüzümü güldüren tek gelişme bu skor oldu ve bu adam... Hiç beklemiyordum açıkçası ne Owen'dan böyle bir performans ne de United'dan böyle bir galibiyet. Aferin çocuklar diyorum, gözlerim yaşlı falan yane.

Obertan'a ise ayrı bir paragraf açıyorum. Maç boyunca etkili futbolu da bir yana, o ne asist be arkadaş! Uzun süreli sakatlıktan böylesine bir dönüşe pek rastlamadım ben, orgazmik! Aferin, aferin... Nani adam olacak diye beklerken Obertan fırladı aradan.


Oh Michael Owen's little, but we know he will score,
And now he’s at United, he’s scoring more and more!
He used to be a Scouser, but now he says they're wank,
And when we win the league, he'll say I am a Manc!

Video; UEFA.com'dan...

2 yorum:

Sheed dedi ki...

owen'ın attığı golle gelen galibiyetten haz duymak için zamana ihtiyacım var..

Sir Douglas McGiven dedi ki...

ben alıştım valla. hatta beklentilerimin üstünde bu performansa beklentilerimin üstünde bir hızla alıştım. adam formayı giymiş üstüne, atıyor gollerini. scouser olması s.kime kadar, rooney de scouser. liverpool değil belki ama everton'dan geldi. ne farkeder? ben benimsedim owen'ı.