29 Aralık 2009 Salı

Decade Şekli Yaptım

Aga baktım, önce bir röportaj geyiğiydi gidiyor idi, çok şükür onu hallettik. Aga bi daha baktım decade geyikleri türemiş. Geri kalmak olmaz, bizim çucuklar bile yapmışlar bir şekilde işte, dedim ki; 'benim neyim egzik la?'

Ahanda bu da da o sapkın fikrimin mahsulü, kendi nazarımda best ealbüuyms of dekeyd!

U2: All That You Can't Leave Behind
Beck: Sea Change
The Killers: Day & Age
Blonde Redhead: 23
Sigur Ros: Ágætis Byrjun
Coldplay: Parachutes
Interpol: Turn on the Bright Lights

Muse: Origin of Symmetry
Madonna: Hard Candy
Eminem: The Marshall Mathers LP
Robbie Williams: Sing When You're Winning
Flogging Molly: Swagger
Blonde Redhead: 23
Madonna: Hard Candy
Rage Against The Machine: The Battle of Los Angeles
Limp Bizkit: Chocolate Starfish and the Hot Dog Flavored Water

DeVotchKa: How It Ends
Beirut: The Flying Club Cup
Linkin Park: Meteora
Justin Timberlake: Justified

Dekeyd hesabı diye yabancı albümleri kodum, son on yılın en babafingo albümleri diye de yılbaşından sonra Türkçe albümleri şeyederim. Öptüm.

2 yorum:

Orange dedi ki...

ben de decade olayı yapacaktım da, üşendim lan, hem baktım 2 gün kalmış yeni yıla hehe

Sir Douglas McGiven dedi ki...

o değil de blonde redhead'i de iki defa yazmışım...