13 Aralık 2009 Pazar

Kâzım Kâzım Kâzım Kâzım Kâzım Kâzım


- Hadi kanka iyisin, kardeşin sana kıyak yaptı. İki tane manken Rus, Aksaray işi değil. Orji hehehe.

- Ufff ne dedin amına koyayım be! Aklımı aldın aklımı!

Son haftalarda ne oluyor bilmiyorum ama Türk Futbol'unda bir çok skandal patlak veriyor. Patlak vermesine veriyor da işin ilginç yanı ise bu patlakların ne kadar büyük ya da gerçek olduğu ya araştırılmıyor ya da araştırıldıysa da gereken tepki verilemiyor.
Fenerbahçe'deki seks skandalı bir yalanlanıyor, bir kabul ediliyor. Aptal ettiler insanı! Şimdi bir de Kâzım'ın Fenerbahçe - Honved maçında bahisçilerden para alıp bunu takım içinden iki kişi ile paylaşıp şike yaptığına yönelik çıkan haber.

Gerçek mi değil mi bu haberler bilemiyorum da şu noktada ortak olan bir nokta o da Kâzım'ın hep başrole konuluyor olması. Burada da bir ikilem var, bu herif ya ne kadar pislik varsa hepsine bulaşan bir herif, ya da üstüne oynuyorlar bile bile. Bunu da çözemedim... Çözecek bir şey yok zaten ondandır.

O değil de bak ne diyeceğim... Zamanında elini şortun içine soktu diye Nouma'yı göndertenler, kelepçeli melepçeli grup seks alemlerine dalanlara niye ses çıkarmıyorlar? Günah lan!

8 yorum:

kutay dedi ki...

çünkü bir tarafta nouma ceza alacak diye yollayan bir yönetım var...

diğer tarafta aynı hareketi yapan volkana 3 maç aldıranlar var..

haliyle kazım ile dos santos otel odasında tren yapınca ses çıkmaz, hakan şükür oruç tutunca bütün ramazan ayında tartıslır...

The Alp dedi ki...

tartışılır, çünkü oruç tutmak bi sporcu yaşantısı için uygun bişey değildir; grup seks muhabbeti de gerektiğinden fazla tartışılıyor zaten, nouma'yı ben yönetici olsam göndermezdim ama kazımla santos treni saha içinde mi yaptı?

Sir Douglas McGiven dedi ki...

tamam da herşeyin saha içinde olması mı gerekiyor? ona bakarsan akşamdan kalma şekilde antrenmana geç kalmak üzere olup da yetişeyim diye kaza yapan da kâzım. saha içinde değil diye görmezden mi gelinsin? hayır, geçmiş olsun o ayrı mesele de geçmiş olsun diyip geçilsin mi?

aykut kocaman'ın mı burada tek suç? zaten nouma'yı gönderdiler bunlar da gönderilsin demiyorum. nouma'ya yapılan da haksızlıktı, bu muhabbetin de bu kadar uzaması hoş değil ama bahis skandalında bile bir şekilde adı geçiyor kâzım'ın. şurada düşünüp de 'ulan bu adamda bir sorun mu var?' diyen de mi yok?

her şey bir yana, her ne kadar katılmasam da şu 'saha dışında istediğini yapar, saha içinde yeter ki adam gibi oynasın' mantığına bakınca da saha içinde ahım şahım bir olayı olduğunu görebiliyor muyuz? görüyorum diyen kendini kandırır...

isteyen istediğini yapsın eyvallah da bari yakalanmasın. milli takım futbolcususun, alelade bir lig futbolcusu değilsin. bir takım davranışlarına da dikkat edeceksin bir zahmet...

The Alp dedi ki...

Kazım odaklı yazmadım ben onu sadece; skandalda adı geçen altı yedi futbolcu var ve şikeyle ilgili işlere adının karışmış olması-olma ihtimali- başka mevzu...Bana göre saha dışındaki olaylar magazindir eğer yasal anlamda suç unsuru taşıyan işler yoksa da kimseyi ilgilendirmez, sahadaki performansına yansıyan bi durum varsa yine bu klübü ilgilendirir, kimse bunu haber yapmasın ilgilenmesin falan demiyorum tabii ama nasıl anlatayım benim açımdan bi sorun yok en azından..Yakalanmama olayını ise anlamadım, çok basitçe olacak ama yakalanmayınca suçsuz mu oluyor bu suç unsuru taşıyan davranışlar?Bu adamlar eğitimci falan değil üstlerine hem haketmedikleri hem de gereksiz görevler yüklemenin bir anlamı yok, ister davranışlarına dikkat eder ister etmez, ederse elbette kazanan kendi olacaktır Alex örneğinde olduğu gibi..

Sir Douglas McGiven dedi ki...

iyi de ben de zaten halk isyanda, böyle futbolcular olmasın diye yazmadım. anlaşamadığımız nokta o sanırım.

kendi açımdan evet, olmasın böyle futbolcular da yazının 'tepki verilmiyor mu?' dediği kısım zaten futbol camiası ama en çok fenerbahçe kulübüdür. yoksa kim takar kâzım'ı? adam mı ki de bir de sikinin derdine düşelim...

tekrar ediyorum, yazının asıl ekseni pipisinin zevkleri değil, bahis skandalında da adının geçmesi. yoksa onu yazacak olsam adı geçecek futbolcular var.

The Alp dedi ki...

şimdi yazını tekrar okuyunca öyle olduğunu farkettim, ki yazıya değil de ilk arkadaşın sonra da senin yorumlarına cevap vermiştim, yazıyla bi problemimin olmadığını gösteriyor bu da; bahis ve diğer konularda paralel düşünüyorum ben de.. ek olarak da az önce şunu gördüm az evvel :
http://www.fenerbahce.com/haber/36661/beklenen-kazim-kazim-aciklamasi/?ref=ABM1

kutay dedi ki...

hakan'ın oruç tutması sadece bir örnekti. aynı şekilde namaz kılması da yazabılır, öyle de okuyabılırz..

eh sonucta namaz kılması oyuncunun futboluna yansımaz.

hakan'a yapılan ibadet eleştirileri de futbolu düştüğü için de değildi zaten..

not: hakan şükür'ü sevmem o ayrı mesele. en azından sevmem demeyelım, "seviyorum" değil sadece..)

The Alp dedi ki...

hakanın namaz kılmasını eleştiren ya şarlatandır ya da kötü niyetli, hatta belki de ikisi de..ancak ileriki yıllarda hakan şükürün geleceği mevkileri gördükçe bu tarz eleştirilerin neden yapıldığı anlaşılacaktır gibi bi akıl yürütüyorum kendimce-belki medya pompasıyla-

ha buarada hakan şükür bu ülke futbol tarihinin en başarılı santraforudur zaten mevkilere gelmesi kaçınılmazdır tezine de, ne kadar iyi bi kulisçi olduğunu kimlerle ne ilişkiler içinde olduğunu falan sorarım,işin içinden çıkılmaz tabi.