15 Aralık 2009 Salı

Four Shores

Bu ada sahip üç tane farklı grup var. Fıkra gibi, biri Alman, biri Amerikalı ama benim bahsetmek istediğim ise tam on yedi tane albümleri bulunan Letonyalı grup Brainstorm.



On yedi albümün hepsi hakkında hiçbir bok bilmiyorum açıkçası. Gruba dair olan bilgim ise 2006 yılının yazına, o zamanlardaki kız arkadaşımın bunların bir albümüne olan ilgisine dayanır. O kadar çok dinliyordu ki ya nefret edecek ya da tam tersine alışacaktım. Bünye alışmayı yeğledi, ben pek efor sarf etmedim açıkçası. Bunun sebebi ise pek değerli Renars Kaupers'in insana huzur veren sesiydi elbette. Ne bileyim, Renars Kaupers değil de Ebru Polat olsaydı kesinlikle nefret ederdim mesela. :meme: :dolgundudak:

Dediğim gibi diğer albümleri hakkında pek bir fikrim yok. Bir kaç albümü edindim ama kendi dillerinde oldukları için VJ tabiriyle 'soundlarının' hoşuma gitmesi dışında bir bok anlamadım tabi. Bunun dışında bir kaç tane daha İngilizce olan şarkılarına denk geldim ama elimdeki en derli toplu çalışma Four Shores albümü ve sanırım şikayetçi değilim.



Çok fazla bilgimin ya da anlatacak bir şeyimin olmadığı bu grubu yazıyor olmamın sebebi ise bu adamın ilginç sesi. Bilmeyen varsa bir dinlesin arzum, isteğim. Four Shores albümünden gelsin o vakit bu video da; klibi de ayrı bir güzel olan Lonely Feeling.

4 yorum:

Sheed dedi ki...

2007 senesinde sabancı'ya gelmişlerdi, ben de gogol bordello hastası kız arkadaş için gitmiştim öss'nin kan getirdiği dönemlerde.. gogol iyiydi tabi de benim için konserin anlamı brainstorm olmuştu..

the world is small and we are one
we all are fathers of our sons
it’s not regretting what we’ve done
on a day before tomorrow

kutay dedi ki...

bence en güzel klipler listesıne girer lonely feeling..
bir de cinema vardır o da guzeldir..
o şarkının çakmasını da yabancı dama özgür cevik söyledi, "düşüşüm" diye...

Sir Douglas McGiven dedi ki...

2007'de Sabancı'ya geldiklerini bilsem ben de orada olurdum. Nasıl duymadım acaba geldiklerini...

Sheed dedi ki...

suşenlik cızzz