25 Kasım 2009 Çarşamba

Naber Doug Nası' Gidiyore?

Ne olsun ya, ihaleye girdim işte geçen. 50 milyon önerdim eski IETT garajına, Sterlin ama Dolar değil. Alacağımdan da değil ha, maksat geyik olsun diye verdim teklifi.

İki saat sonra telefon geldi; 'ödemeyi nasıl yapacaksınız?' diye. Bonus Card geçmiyormuş lan, böyle saçmalık mı var? 'sokarım lan arsanıza' dedim, aynen böyle haaaa. 'Bu devirde kim kimden taksitsiz mal alıyor lan mal?!' falan bi bağırdım ben bunlara. Korktular tabi, bi ufaldılar, utandılar. 'Evinden aldırırız lan seni sayın abim' dediler.

Aldılar da geçen gün zaten, boğazda gezintiye çıktık, bacaklarımdan sallandırdılar falan. Hava da nasıl sıcak, yazdan kalma. Püfür püfür taşaklarıma kadar serinledim afedersin. Biraz kan doldu beynime ama zaten ödeme şartlarını kabul edince kan getirene kadar kafama odunla vurup birikmiş tüm kanı boşalttılar, deşar'z' olmam da cabası.

Güzel bir gündü.

Hiç yorum yok: