28 Kasım 2009 Cumartesi

Daral Günlükleri #1

Artık futbol takip edemiyorum mesai saatlerim dolayısıyla, bundan vesileyle NBA maçlarını daha rahat takip ederim diyorum ama NTV kelek yapıyor, NTVSpor konusunda da otel kelek yapmakta. Koskoca otelde NTVSpor yok!

H1N1 virüsü mutasyona uğramış, diğer virüsler hani bana hani bana demiş! Fransa'da 2 kişi ölmüş bu mutant virüsten ötürü. Kendisi yetmiyordu ibnenin, bir de çocuklarından tırsalım şimdi. Ne oldu lan? Yeteri kadar ilaç, aşı satıp yeteri kadar yaşamayı haketmeyen insan öldüremediniz mi şerefsiz ilaç şirretleri, öhm, şirketleri.

Cemal Nalga muhabbetini hâlâ hayretler içerisinde takip ediyorum. Bu olay için ayrı bir twitter hesabı açsalar da daha rahat takip edebilsem.

En kötüsü de bu meslekte işletmelerin tatil günlerinde büyük kâr yapıyor olabilmesi ve senin çalışmak zorunda olman. Millet tatil yaparken sen çalışıyorsun, sen tatil yaparken geri kalan herkes çalışıyor. Tatil günlerinde takılacak insan bulamıyorsun.

Burada 70 cl. Yeni Rakı'yı 60, Tekirdağ 70 cl'yi 70 liraya satıyorum. Müşteri olsam dışarıdan alır getirirdim. CL başına 1 lira, kokusu da bahşiş sebebi!

Maaşı takside bağladım. Her ay 400 lira kadar öte berinin taksidini ödüyor, biraz kardeşime aylık harçlık veriyor ve geri kalanıyla Euro alıyorum. İleriye dönük planlarım arasında İngiltere'den kulüp satın almak var. Sterlin ve Euro'nun çapraz kurlarına göre vazgeçebilirim de bu fikirden.

Kulüp demişken, Dubai global ekonomik krizin yağlı kazığını ihtişamlı bir törenle içine almış. 'Şimdilik başı girdi ama zaten ilk defa içimize aldığımızdan çok acıtıyor. Biraz erteleme talep ediyoruz.' diye açıklama yapılınca borsalar taşaklara tekme yemiş gibi olmuş bugün. Bunun da ucu Türkiye'ye dokunur mu? Dokunursa ne kadar dokunur? Benim Euro'lar iş yapar mı? Göreceğiz.

1'e 5 veren bir iddia kuponu yapıp 50 ya da 100 lira basasım var ama götüm yemiyor. 'Sen 50 ver ben 50 vereyim yapalım bu işi' diyen varsa beri gelsin. Belki o zaman cesaretim olur.

Son zamanlarda dikkat ediyorum da inatla karşı durduğum iki şeye deli gibi bağlandım.

- West boktan sigaradır derdim, biraz da Çağrı'nın katkılarıyla West Ice müptelası oldum çıktım, tacirliğine bile başladım. 'Ver bakayım şu sigara neymiş?' diyenlere fix cevabım; 'Ya mentollü ama Marlboro ya da Salem gibi ağır değil.' oluyor. Bunun yanı sıra West'in otlakçısı da az olduğundan ciddi anlamda kâr edebiliyorum. Otelde sık oluyor bu ara; 'Sigaran var mı?' diyorlar, çıkarıyorum West'i vazgeçiyorlar. Yalnız burada bir aşçıbaşı var, çok acayip sarma sigara yapıyor. Tütünü özel diyor ama merak etmekteyim, söylemiyor. Belki de meraktır o sigarayı bu kadar cazip yapan, hmmmm...

- Entourage'ın pilot bölümünü izleyip sevmemiştim. Arkadaşım senelerce tavsiye etti, dinlemedim. Neymiş? Bir şeyden bir kere tiksinirsem bir daha ısınamazmışım. 2 ay önce olanı paylaşmak isterim; 1 haftada 6 sezon bitirdim. Eyvallah.

Gazlı içecekler içtiğim zaman midemden boğazıma kadar bir yanma hissi, bir gazlanma... Reflü çıkmasın da bir de başıma. Sırf bundan tırstığımdan mütevellit, çok gerek olmadığı sürece (zaten neden gerekecekse!) gazlı şeyler içmiyorum. İçkiyi de azalttım! Günde 3 bardak scotch içiyorum o da sızıp deliksiz uyumak için. Sigarayı da bıraksam, sperm sayısının artış oranına göre evlenebilirim de!

Balçiçek Pamir'in programına ayar oluyorum, konuklarına soru sorup daha soru bitmeden araya girip bir ton laf geveleyen, konuklarının da kibarlıktan ses çıkaramadıkları tüm program sahiplerine ayar oluyorum... Oylum Talu ve çemçük ağzını ise ölesiye tokat manyağı yapasım var. Yaya yaya konuşmuyor mu? Çenesi bir gün kendini salıp fırlayacak bir yere, ben de ekran başında kahkaha krizlerine gireceğim.

Bir erkek olarak Pelin Batu'ya verebilirim, o kadar hoşuma gidiyor. Kuzenim de aynı hisleri Yasemin Kozanoğlu için paylaşıyor. O gerçi psikopatlığı bir adım öteye götürüp seks kölesi olabileceğini de iddia ediyor. Ben Pelin Batu'nun seks kölesi olmazdım, özgürlüğü severim. O değil de düşününce de çok değişik bir çiftler buluşması olurmuş. Ben ve Pelin Batu, kuzenim ve Yasemin Kozanoğlu... Şöyle bir aile olamadık gitti amına koyayım! Bok gibi para olsa, bu hatunlara ulaşma şansımız olsa! Hadi ortalıktaki satılıkları anladık da, entellektüel olanlara da ulaşamıyorsun ki kardeşim para olmayınca! Takside bağlasalar bir nebze, 400 ödeyeceğime 900-1000 öderim! Saçmalamaya başladım.

Pelin Batu'nun 'Pelin Batu' yazıp Google'da aratarak bu sayfaya ulaşması ve hislerime erişebilmesi ihtimali. Pelin Batu'nun 'Pelin Batu' yazıp Google'da aratarak bu sayfaya ulaşması ve hislerime erişebilmesi ihtimalini Google'da arama ihtimali...

Sabaha karşı 05.40'ta nihayet izlemeye değer bir şey, can sıkıntısını giderebilecek bir şey! Anlat İstanbul, eyvallah Kanal D!

Çav Bella!

Hiç yorum yok: