19 Kasım 2009 Perşembe

21st Breakdown

Greenday harika bir albüm yapmış kesinlikle, anca dinleme fırsatı buluyorum. Hatta doğruyu söylemek gerekirse şurada 1,5 hafta önceye kadar haberim yoktu albümden.

Eski albümlerinden tınılar duymak, o tonları hissetmek çok güzel. Gerizekalı bir misyon üstüne kurmamışlar bu sefer albümü, elbet 'punk'ın ruhu denen zımbırtı' nedeniyle şarkı sözlerinde yer yer isyanlar, laf sokmalar, metaforlar göze çarpmakta fakat olmuş bu albüm, olmuş.

Şimdilik, Viva La Gloria (Little Girl), 21 Guns, 21st Century Breakdown, Restless Heart Syndrome ve The Static Age'e sarmış vaziyetteyim. İşe gidip gelirken sürekli çalan şarkılarım bunlar bu ara. Tebrikler Greenday, bu hâlinizi seviyorum bilader!

Paul McCartney de hem kendi solo kariyeri hem The Wings ve The Beatles'tan derleme şarkılarıyla Good Evening New York albümünü çıkarmış. 'Götümün kılları pişmaniye oldu, son son kazanırsam buradan kazanırım parayı? Hatunu yine boşasam mı lan!' diye düşünerek mi böyle bir işe girişti bilmiyorum ama güzel bir derleme olmuş. Aynı şekilde Best Of'umsu albüm yapanlardan bir diğeri Snow Patrol, öbürü Foo Fighters.

Baymıştım aynı şarkıları dinlemekten, sevdiğin dört grubun bu dört albümünü indirerek kendime bir güzellik yaptım.

Hiç yorum yok: