24 Kasım 2009 Salı

Bayılıyorum Bu İşe

Hiçbir kısıtlama yok, engelleme yok. Basıyorsun parayı, tutarsa tutuyor. Bazen böyle ucundan kıyısından yok efendim tek gol olsaymış, yok son dakikada hakem penaltıyı verseymiş gibi acayiplikler olunca milyonları kaçırıp kafayı yiyorsun ama biraz zaman geçtikten sonra gülüyorsun hâline. Çünkü o zaman 300 TL veren kupon yattığında kendini 300 TL zararda hissediyorsun; 'Büyük paralar kaybettim abi' diyorsun. Halbuki kaybettiğin 1 lira, 3 lira, 5 lira işte.

Bir klişedir, kupon yaparsın ve arkadaşın sorar; 'Yaptın mı kupon?' Yapmışsındır işte, o da ister kuponu bakmak için. Daha kuponu eline alır almaz; 'Şu maç riskli' ya da 'Bak kanka yatarsa şu maçtan yatar' yorumlarına başlar. Sonra; 'O maça ben alt verdim ya. Mönşıngladbah kendi sahasında çıplak geziyor, terliksiz dolaşıyor' gibi şeyler söyler, kendi fikirlerinin doğru olduğunu ya da olma ihtimalinin yüksek olduğunu anlatmaya çalışır. Lamer mıdır nedir? Ama harbi mönşıngladbah...

Çok kafa patlatanları anlamıyorum bu oyun için. Ben de patlatıyorum ama 4-5 kişi bu kurbanda sisteme gireceksek kafa patlatıyorum. 'Ulan madem 4-5 kişi sisteme giriyorsun, bari düşün di mi?' diyerek düşünüyorum. Ayrıca bugüne kadar kafa patlatarak yaptığım hiçbir kupondan adam gibi bir halt kazanamazken, uyku sersemi, ağzımda salya lekeleri, gözümde çapaklarla gittiğim ve yaptığım kupondan 200 TL. almışlığım da vardır. 300 TL. de kaçırmışılığım var bir de üstüne.

Herşey bir yana biraz tutarlı olmak lazım bu işte tabi, duracağın yeri bilmen lazım. Yoksa bir hastalık, takıntı. Bir ara çıldırıp Salı-Çarşamba-Perşembe-Haftasonu yetmezmiş gibi Pazartesi ve Cuma günlerine de kupon yapmaya başlamıştık. Gereksiz... (Ha gerçi bir kere Cuma maçlarından iyi para kazandım gerçi. Lö Fğaaans Divizyoğn Dü)

Şöyle bir baktım bugünkü programa, ulan alayı beraberlik maçı be. Yani bugün şu maçlardan en az 4 tane beraberlik çıkmazsa bıraksınlar abi bu ligde top oynamayı dedim kendi kendime ve sisteme giriştim.

Arsenal ve Liverpool karşılaşmaları banko, geri kalan her maç için beraberlik ya da mastercard, sizin tercihiniz tabi. 'Ulan o kadar beraberlik çıkmaz' diyen varsa araya üst-alt falan diğer opsiyonlardan serpiştirsin. Bak diyorum, bunlar beraberlik maçları, buram buram kokuyor...

Satır aralarına da Rolling Stone kapakları koyuyorum bak, gözünüz gönlünüz açılsın bu yazıyı okuyup da kupon kasarken. Güzel ablalar, hepsi bir zamanlara damgasını vurmuş, avuç içlerinde öbek öbek terlere neden olmuş ablalar. Barak'ı da koydum çünkü o bir değişim simgesi, barışın sembolü, vahşi kapitalizmin parlayan veliahtı heyhat! Orospu çocukluğunun sırıtan versiyonu... Yaşasın barrak, yaşasın obama.

Saygılar.

(Bu son paragrafın bir anlık göz kararması ile alakası var, kuponla değil. Siz yine beraberlikleri bir düşünün...)

1 yorum:

Papasito dedi ki...

aguilera ve aniston çok fena yannız