3 Kasım 2009 Salı

Ayvırsın Debyü

“I had a problem with my butt from sitting on the bench so long,” Iverson said. “That’s the only thing I had a problem with.”
Dayıoğlu hızlı başladı sezona, polemik anlamında. 1 Nisan'dan beri ilk kez maça çıktı bu gece, Sacramento karşısında oyuna kenardan girdi. Sadece 17 dakika sahada kaldı ve 11 sayı attı. Maç 94-94 eşitlikle giderken kenara alınmış, rahatsız olmuş. Herifçioğlu Philadelphia'dan ayrıldıktan sonra 3. takımda oynuyor ama ben hala merak ediyorum. Yahoo Fantasy'de de kendime engel olamadım, aldım takıma. Maçı NBAtv veriyordu ama hafta sonu şifayı kapmışım, yatmayı tercih ettim. Şunları okumak güzel ama;

When Iverson returned in the second half, he looked much more like “The Answer” of old. He scored 11 points in the half, even making a key 3-pointer, and didn’t force the action. His cross-over mid-range jump shot looked as pretty as ever.

Fotoğraf: Getty Images

1 yorum:

Sheed dedi ki...

dayu gözün aydın..