3 Kasım 2009 Salı

Chris Paul Günlükleri

"When we talk right now, me, coach (Byron Scott) and (general manager) Jeff Bower, it's all about what can we do with the guys we have," Paul said. "I mean we have guys that are capable of doing anything anyone else does in this league. We've just got to find it.
Chris Paul'e üzülüyorum dayı. Yazık lan, takım bildiğin kabız. Paul'ün şu anki durumunu Minnesota'da perişan olan Garnett'a benzetiyorum. Paul de takımını devamlı sırtlayacak, devamlı üst seviyede tutmaya çalışacak ama yanındaki kabzımallar yüzünden hiçbir halt yiyemeden yaşını başını alacak. Ha ne olur, All-Star olur, asist kralı, efendime söyliim top çalma kralı falan olur ama o kadar. Talihsiz de biraz çocuk. Peja ve Peterson geldiğinde, yanlarında Paul gibi bir oyun kurucu olunca gözüm korkmuştu ama o aşı bir türlü tutmadı, yattılar resmen. Şimdi ben bu satırları yazıyorum ama asıl Şaban'dan duymak lazım. Bobby Brown diye bi dallama var mesela. Herife 3 hücum dayanabildim, zaten uykum vardı, direk televizyonu kapatıp uyudum Celtics maçını izlerken. Bir Pargo takviyesi bile çok şey ifade ederdi şu takım için ama alamadılar. Son maçta da Knicks'e kaybettiler. Paul konuşmaya başlamış, ben olsam ben de konuşurum arkadaş.
“I’m a point guard,” he said. “I can’t score the ball like Carmelo, LeBron and D-Wade. At the end of the day, it’s always going to be a team thing with us, with me getting guys involved.”
Celtics maçı sonrası Paul'ün maç içerisinde atıştığı Rondo'nun peşinden soyunma odasına girmeye çalıştığı haberleri çıktı. Doğuş gibi bizler de Twitter sayesinde öğreniyoruz, Paul yalanlamış, çok yaşa Twitter.
Just to clear this up I never came close to approaching the Celts locker room last nite not sure where thats coming from...also me n coach Thibodeau never got in a shouting match, we talked...2 much respect for him, crazy how its twisted
Bu arada Şaban ile iddiaya girdik; ben Sixers'ın Hornets'tan daha fazla galibiyet alacağını söyledim. Kazanan 6 bira ısmarlıyor, geyik işte. Bir iddia da Şaban'ın Magic'i her türlü New Orleans'ta yeneceklerini söylemesi üzerine geldi, yavaş ol dedim, 6 bira da ordan.

Son olarak, yazıyla bağlantılı olarak batug.com'un 2009/10 sezon incelemesinde Hornets'ı yazan Orkun Çolakoğlu'nun 6. soruya yaptığı değerlendirme gelsin;
6- Bu sezon patlama beklediğiniz oyuncu kim?
Doğrusu Hornets kadrosu içerisinde çok da patlama potansiyeli olan birisini göremiyorum. Sadece Julian Wright eğer takım hızlı tempoda oynarsa açık saha basketboluna yatkın yetenekleriyle parlayabilir ama o da ancak hayalkırıklığı diyebileceğimiz ilk iki sezonuna kıyasla patlama yapacak, bir yıldıza dönüşmeyecektir. Yavaş tempo ve yarı saha basketbolu devam ederse yine sıkışıp kalması muhtemel. Onun dışında sadece Paul’un öfke patlaması yaşama ihtimali var. Geçen sezon sinirini genelde hakemlerden çıkardı, bu sene işler yine iyi gitmezse ya takım içinden birileri gazabına uğrayabilir ya da hazırlık kampı başlayana dek MSN’de chat yapar gibi doldurduğu Twitter’a atabilir zehrini.

Fotoğraf:
Getty Images

Hiç yorum yok: